hebben jullie al zwangerschapskleding aan??

Ik ben nu 17,5 week zwanger en heb gister voor het eerst een zwangerschapsrokje aan gedaan en ik moet zeggen zit heerlijk. Ik pas eigenlijk al mijn normale kleding nog, maar dit zit wel fijner.
Panty/leggings heb ik ook nog normale aan, zit prima hihi.

X

Nou, ik word wel beetje jaloers als ik jullie verhalen lees;)
Ben nu 14 weken en pas alle kleren nog helemaal! Heb wel een paar tricotjurkjes en rokjes, dat zit toch wat lekkerder!
nog tips waar je pantys kan halen?

Ben gister bijna alle H&M's in de kalverstraat geweest maar ben thuis gekomen met wijde, korte, piamabroeken voor na de bevalling!!
Ik pas nu nog mijn eigen kleding en ik weet nog niet welke maat ik straks nodig heb. Misschien ga ik wel ineens onwijs aankomen en dan pas ik ze niet meer, vind ik ook zonde!

Ben ook niet zo van het shoppen, als ik 4 keer per jaar ga is het veel.

Vandaag weer geshopt voor zwangerschapskleding. Twee weken geleden had ik al een legging en wat shirtjes gehaald. Ik wilde nu een spijkerbroek, maar kwam thuis met een volle tas... :) Veel Noppies in de uitverkoop!
Ben nu 16 weken en kan de gewone kleding ECHT niet meer aan! Is heel snel gegaan in de laatste twee weken.
Het zit heerlijk en ik loop er trots mee rond!

Net twee, zo goed als nieuw, mamalisiousbroeken gescoord bij de plaatselijke kringloop.
3,60 per stuk, oh yeah!!!!
Ben gek op koopjes!
En ik pas ze nu goed dus mag ik nu nog lekker de breedte ingroeien dan doe ik ze gewoon weer terug.

(altijd leuk die kringloop, breng ik een zak weg, kom ik weer met een zak terug.......ruimt lekker op ahûm)

X van een blije

Ja hier volop. Binnen 3 maanden zat ik al in positiemode en lingerie.

Leuk adresje voor zwangerschapsmode, buikbanden, lingerie voor zwangerschap en voeding:
www.bbeesz.nl kijken onder kopje MAMA.

Terug
Bovenaan