Hebben jullie dat ook?

Lieve meiden,

Heb vanacht vreselijk gedroomd! Wat een horror droom zeg......overal bloed en en miskraam! Pffff.....werd badend in het zweet wakker.

Ik lees ook opeens zoveel verhalen dat het mis gaat of kan gaan en ben er daardoor heel erg mee bezig, terwijl ik zelf heel erg het gevoel heb dat het allemaal goed zit.

Wat ook zo gek (grappig) is, dat mijn tweelingzus van de week een smsje stuurde omdat ze van ons moeder had gehoord dat ik zo beroerd ben en ze vertelde dat ze zelf ook al 1,5 week met buikpijn/krampen liep en ze zei dus: "gedeelde smart". Waarop ik dacht: ojee, als dat maar geen negatieve voorbode is......

Ik weet niet waarom ik al die gedachten heb maar het lijkt wel, hoe meer de eerste echo naderd, hoe meer ik er mee bezig ben (ook dat het dus niet goed kan zijn)

Hoop dat we dinsdag goed nieuws hebben maar het blijft spannend!

Liefs Lynn.

Dromen zijn bedrog!

begrijpelijk dat je je zorgen maakt, het is nog vroeg in de zwangerschap.
Maar het komt vast wel goed.
Gelukkig droom ik niet zo naar.
Bekijk het van de goed kant, je hebt wel geslapen!
:)

He Lynn,

Als het je overdag bezig houdt, is het niet meer dan logisch dat je erover droomt hoor. Heel vervelend voor je, want raak dat gevoel maar eens kwijt! Ik zou proberen vertrouwen in je lijf en je eigen gevoel te hebben... Zelf hou ik me voor dat het vaker goed gaat dan mis, en de erge verhalen (hier op het forum of andere) laten je niet snel los omdat het inhaakt op je angst.

Probeer op jezelf in te praten, of laat anderen dat doen :) En, om heel eerlijk te zijn, met zorgen maken verander je niks, je geeft jezelf alleen stress... Succes dinsdag, hoelaat heb je de echo?

Liefs

Heel begrijpelijk. Bij mijn eerste zaten wij in de wachtkamer voor een echo en ik had totaal geen symptomen meer. Ik dacht echt dat er niks meer in zat. Bleek toch echt een klein mensje in te zitten.

Je dromen zijn er om je gedachtes en ervaringen te verwerken, dus niet zo gek dat er een rare gruwelijke droom uit kan komen. Ik zelf droom altijd de raarste dingen dus ik kijk er niet zo raar van op.

Ik denk ook steeds het is nu afgelopen. Mijn buik doet weer zo'n pijn, ik ben niet meer misselijk, ik voel me borsten niet, ik ga steeds naar de toilet voor controle. Ik word er niet goed van.

Je zult zien dat jij je nu zo druk maakt doordat de echo dichtbij komt. Nog heel even meid en dan weet ik zeker dat jij de bevestiging krijgt dat het allemaal prima er uit ziet in je buik.

Inderdaad, het dromen is (meestal dan) echt het verwerken van de dingen waar je mee bezig bent. En natuurlijk hoe dichterbij de echo komt, hoe spannender het wordt haha, maar meid! Jij hebt straks gewoon een fantastische echo!

Ik weet nog dat ik mijn eerste echo had (bij mijn dochter) en ik was zo mega plat dat ik elke dacht, straks doet die vk dat ding op mijn buik en zegt ze: 'Sorry hoor, maar ik weet niet waarom je hier bent..... ' Maar er zat ECHT een kindje van binnen haha.... dus heel begrijpelijk allemaal.

Oh ja...dat doe ik ook!! Ik heb al een keer gedroomd dat ik het iedereen had verteld en dat het toen tóch mis ging... Vreselijk!!! (ik kan niet tegen betuttelend doen en dat ging iedereen dan dus doen tegen mij...gék werd ik in die droom!!) Maar idd...je droomt dingen om te plaatsen en te verwerken en over dingen die je bezig houden. Leuk is anders...maar toch denk ik altijd dat dromen een nut/functie heeft....

Komt echt wel goed!! Je bent nu je temeer bewust van het wonder in je buik!! Super toch?

(dinsdag...bijzondere dag voor je! Leuk!!)

Hey Lynn!

Echt zo herkenbaar, die onzekerheid en angst! Ik tel nu ook echt de weken en hoe dichter ik bij de 10 weken kom, hoe geruster ik eigenlijk wordt..

En die droom, lijkt me inderdaad vreselijk naar, maar is absoluut een weerspiegeling van je diepste angst, zelfde wanneer je bijv. droomt dat een dierbare van je komt te overlijden o.i.d.
Ik zou me ook niet te druk maken meis, mensen om mij heen zeggen dat het een goed teken is dat ik zo misselijk ben! (nou ja, bedankt... Haha!) Het is absoluut een teken van ons lichaam dat er iets gaande is.. En ik denk dat die angst om elk pijntje toch blijft tot je in de 'veilige' zone zit..

Ik denk dat je dinsdag heel wat geruststelling zal krijgen, hou ons op de hoogte he? Ik ga aan je denken :)

Liefs

Lieve Lynn,

Echt vervelend je droom! Maar idd waar je overdag meebezig bent, verwerk je s nachts nog een keertje. Ik droom altijd veel maar nu nog heftig en de vorige keer bleef dit de hele zwangerschap.
Ff een vraagje, omdat je iui hebt gehad heb je dan meer kans op een meerling of is dit nu niet omdat je geen hormonen hebt geslikt?

Terug
Bovenaan