Hebben jullie dat ook?

@ Lynn Ik ben ook megamisselijk de laatste dagen. Echt heeeeel erg.

Ik dacht dat jij ook heel vroeg posi getest had he (ik 5 dagen voor NOD)

Wie weet meid...... Dubbele pret! Hoeveel kinderen had je graag gewild?

Wij eigenlijk 2, maar als het nu een tweeling blijkt te zijn is dat geen probleem natuurlijk. Financieel niet, qua plaats niet, en qua liefde ook natuurlijk niet hihi.

Liefs

@Supertje: volgens mij 1 maar dat weet ik niet zeker! Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die 2-delig was (althans zo was het bij een collega van mij ook die IUI heeft gedaan) maar ik weet niet zeker of je het zo noemt en of dat bij mij het geval is hoor. We wachten af!

@Heppy: vervelend he? Ik wordt er zo langzamerhand helemaal gek van maar ja....het is niet anders! Vind het wel heel apart dat je lichaam dit allemaal doet door zwangerschap, het is echt een wonder! Ik testte indd ook 5 dagen voor nod positief.

Als ik heel eerlijk ben dan heb ik altijd maar de kinderwens gehad voor 1 kindje maar mocht het zo zijn dan zijn we natuurlijk ook heel blij alleen wordt het met opvang etc wel moeilijk! Qua liefde is het zeker geen probleem en qua plaats ook niet hoor.

Heb jij ook het gevoel dat het er misschien twee zijn?
Hoop dat we ons allebei snel beter voelen meid!

Liefs!

Af en toe wel. Toen ik net zwanger was, wist ik het zeker, omdat ik het eigenlik gelijk wist. Maar kan voor hetzelfde geld ook een meisje zijn. Het is in ieder geval een heeeeeeeele andere zwangerschap dan de eerste keer.

Vervelend is die misselijkheid wel. Maar ach, er zijn ergere dingen vind ik. Af en toe word ik er wel gek van vooral als mijn zoontje lastig is, komt dan net niet goed uit he.

Wie weet meid krijgt een van ons een tweeling, misschien wel allebei. Misschien ook allebei niet.

Wat het ook word, als het maar gezond is!

Spannend he, nog twee dagen!!!

Liefs

Lynn, ik zou me niet teveel zorgen maken. Je hebt zo'n waslijst met kwaaltjes. Dit moet wel goed zitten. Je lichaam maakt toch niet voor niets zoveel hormonen aan? Succes met de echo!

Terug
Bovenaan