Hebben jullie dat ook?

@Ukkietje: nee hoor....het is niet zo dat je met IUI meer kans hebt op een meerling, bij IVF is de kans wel groter maar bij IUI is de kans net zo groot als bij een natuurlijke zwangerschap.

Overigens heb ik wel meer kans op een meerling omdat ik zelf een meerling ben, de vader van m'n man was ook een tweeling en de oom van mijn moeder ook. We zullen zien dinsdag! Mijn man en moeder denken allebei dat het een tweeling wordt, weet niet precies waar ze dat op baseren maar goed.....de kans is bij ons wel iets groter.

Spannend, ik ben heel benieuwd. Kinkt misschien eng, Ik ben geen helderziende of waarzegster hoor maar ik heb ook zoiets volgens mij is Lynn zwanger van een tweeling...vandaar mijn vraag eigenlijk.

Oh jeetje Ukkietje.....nou wordt het wel heeeel erg spannend! Ik geloof wel dat m'n wereld dan even op z'n kop staat hoor. We zullen zien he?!

Misschien ook omdat ik me als zo snel, zo beroerd voelde en voel.....Hoe voel jij je?

Ik ben alleen heel moe en vandaag veel last van mijn hormonen...mijn arme lieverd. Vanochtend was ik echt heel onredelijk, hij was met de kleine naar beneden gegaan om mij lekker te laten slapen, was ik pist dat hij me te lang had laten slapen....en zeuren over de kleinste dingetjes. Ik heb dan ook echt last van mezelf. Nu zitten we lief saampjes op de bank.

Twee-eiige tweelingen zijn erfelijk eeneiige niet. Oh wat spannend, wie weet!

Het is volgens mij normaal dat je meer droomt in je zwangerschap, je slaapt lichter en dan droom je meer / je onthoudt ze meer. Hoort erbij, er komt ook een spannende week aan voor je!

Hoe voel je je verder?

Ach..die mannen hebben maar wat te verduren met ons he?! Haha! Juist heel lief van je man, gelukkig weet je zelf ook dat het onredelijk was. ;-) Ik heb daar gelukkig geen last van, nou ja.....een piepklein beetje maar. Geniet lekker samen van de avond met je man!

Liefs!

@Charlotje, nou dat wordt dan wat want het zijn indd twee-eiige tweelingen (ik ook) :)

Voor jou ook een spannende dag morgen? Hoe voel je je?

Ik voel me verder nog steeds hartstikke beroerd, slaao wel ietsje meer maar ben echt super misselijk en helemaal geen eetlust! Gelukkig een hele lieve man die me op de bank parkeert en af en toe wat te eten voorschoteld en een kopje thee klaar zet dus ik hoef gelukkig ook niet veel. Dat is wel fijn. Verder zal ik dinsdag even aan de arts vragen hoe of wat betreft die misselijkheid maar ja....het hoort er nou eenmaal bij en ondanks dat het niet fijn is, voel ik me daardoor wel heeel zwanger.

Liefs!

Terug
Bovenaan