Hebben jullie dit ook ???

A

Anoniem

Guest
Dat je een aantal keren op de dag op internet zit te kijken bij diverse forums of er nog iets opstaat over lotgenoten die ook zwanger willen worden en in hetzelfde schuitje als jijzelf zitten ???

En dat je zowiezo veel aan zwanger worden denkt ???
En dat je leuke kleren laat hangen want stel dat ik zwanger wordt en het toch niet meer aankan ???
En dat je ieder pijntje voelt en dan denkt oei komt nu mn eisprong of ben ik nu zwanger ???

Zo ziet mijn leven er namlijk uit op het moment
Ik wordt gek vanmezelf en kan er eigenlijk niet mee stoppen

Maar goed ik heb weer ff genoeg geklaagd

Groetjes Moon

Hey hoi,

Hier nog zo een hoor!!
Ben er ook al veel te veel mee bezig..... kijk naar alle kinderwagens die ik tegenkom welke ik mooi vind.... baby kleertjes zijn zooooo schattig en namen moet ik ook al vast maar verzinnen....
Ben druk aan de lijn, want stel je voor dat ik zwanger raak dan moet ik wel al op mn streefgewicht zijn en ga zo maar door, kleren kopen inderdaad ook zo iets, want het past straks toch niet meer..... ben al een beetje aan het opruimen op de kamer die ooit kinderkamer moet worden en weet al precies hoe het eruit moet komen te zien!

Liefs, Susanne

Ja klinkt me bekend in de oren.
Ben al druk bezig met het oude kamertje leeghalen wat een babykamer word, weet precies hoe het eruit gaat zien.. Mijn vriend ister ook al wel stiekem mee bezig hoor!

Kleertjes ook, heb al een setje gekocht, sokjes erbij.. super schattig.
Kinderwagens ben ik ookal druk naar opzoek. Af en toe heb ik het idee dat ik in een gekkenhuis thuis hoor hihi..

Met kleding voor mezelf heb ik dit niet gelukkig, ik koop gewoon lekker wat ik leuk vind, en tsja dat zien we tegen die tijd wel weer, ze hebben tegenwoordig zulke leuke zwangerschapskleren!!!

Kus Maaike

Hey Maaike!

Ff vraag: ben jij al zwanger of ook nog aan het klussen???

Hee meiden,

Hier nog 1!   Ik koop nog net kleren, maar inderdaad, het internet is erg geduldig, .
Wij zijn pas verhuisd en onder het mom van mooi een kamer voor mij ben ik stiekem al bezig met de babykamer. Ik spaar alles wat los en vast zit van forever friends en tot nu toe lijkt het zo of die kamer voor mijn verzameling bestemd is, maar ik weet niet hoe lang dat nog geloofwaardig blijft.

En wat zijn er veel leuke babyspullen overal! Internet is wat dat betreft niet handig, kijk veel te vaak, haha.

Hopelijk duurt het niet lang voor we inderdaad tot de aanschaf over kunnen.

Liefs van Daan

Haha ja heb ook alle sites voor kamertjes en kinderwagens al bekeken! Ben zelfs al zo ver dat ik al weet hoe de kamer eruit moet zien en welke kinderwagen ik wil hahaha! Heb dit maar niet aan vriendlief verteld, die is wat nuchterder dan ik en vind het waarschijnlijk een beetje voorbarig..... haha

Hoi!

Ik her ken het ook helemaal hoor! Had de kinderwagen kamer al uitgezocht. Stiekem wat kleertjes in huis. Mijn man wist dat niet, hij vond dat ik er al veeeel te veel mee bezig was.

Nu we bezig zijn voor nummer 2 heb ik ook al precies bedacht hoe we het gaan vertellen aan onze omgeving en ben ik juist al bzig voor een nieuwe kamer voor ons zoontje, want die moet dan dus verhuizen.....

Ach, zolang het niet de spuigaten uitloopt, is het juist leuk om daar mee bezig te zijn, toch?

Liefs,

Ginger

Vind ik ook hoor Ginger!!

Ik heb dus alleen mn zusje verteld dat we graag een kindje willen en zij kwam een dag later al aanzetten met een boekje over zwangerschap en babysokjes dus niet alleen wannabe mama's doen dit ook wannabe tante's!! Vond ik wel heel lief van haar!!

Susanne

Terug
Bovenaan