Hebben jullie dit ook ???

YES, dacht al dat ik van mars kwam ofzo maar ben gelukkig niet de enige.
Nu het volgende probleem; hoe zwanger te raken als je aan niks anders kunt denken ?
Het schijnt namelijk niet bevordelijk te zijn

Lieve dames, bij nr 1 had ik het al héééél erg, en nu we eigenlijk best wel aan nr 2 toe zijn, is het weer als vanouds...loop de hele dag met vlinders in mijn buik!!! Kan aan niets anders meer denken. Namen verzinnen, kamertje in gedachten al inrichten,hoe gaan we t de mensen om ons heen vertellen???Ontzettend afwezig.  Maar wel weer lekker hoor. En weet je wat we de vorige keer hadden toen ik inderdaad zwanger bleek te zijn....ik had ineens zoiets van o o, hihi, is helemaal goed gekomen hoor, maar durf te wedden dat ik t deze x weer zo krijg!!!

brigit mv Ian 06-12-2006

Ja erg hè, heb er ook al last van.
De namen hebben we al (de jongensnaam al van de vorige keer) en de meisjes naam wisten we ook al heel snel na de geboorte van onze 2e dochter.
We hebben vorig jaar verbouwd, zijn nog lang niet klaar, maar al wel mee bezig dat er op zolder een kamer moet komen.  
Babyspullen hebben we uiteraard al, maar sta wel af en toe met van die kleine kleertjes in mijn handen. Koop nog maar niets, maar toch.
Mijn collega heeft ook al vermoedens, ik ben aan het lijnen, mijn man gestopt met roken en vorige week had ik een nieuwe tuniek aan (ja sorry, is nu eenmaal hip deze zomer). Krijg af en toe wel opmerkingen van haar, ontken nog hevig, maar weet niet of ze het gelooft.
Ben wel benieuwd naar de reactie van mijn ouders als het zover is. Mijn moeder heeft al een paar keer laten vallen dat het toch geweldig is als je 2 gezonde en lieve  kinderen hebt, en een 3e toch niet zo nodig hoeft. Ja mam, even geen commentaar...

hey muizeke,

dat wordt dus flink klussen de komende dagen! zal duimen dat het raak is!!

dus een derde wordt niet verwacht bij jullie, dat zal dan een mooie verrassing zijn, of misschien zat ze wel te gissen of jullie het hierbij zouden laten of er nog een willen!

meiden allemaal succes!
Susanne

Terug
Bovenaan