Hebben jullie dit ook ???

jaaaaaaaaaaa, grappig dat het zo herkenbaar is onderling.   ik heb dit dus ook precies hetzelfde en denk dan steeds"hou er toch eens mee op"
ik heb alleen niet dat ik de babykamer al in mijn hoofd heb zitten, wel enig idee hoe ik het zou willen doen maar niet precies uitgedacht.
is trouwens ook wel een leuke topic   ideeen voor de babykamer, kunnen we elkaar nog misschien wat tips en ideeen geven.

ik heb wit,zilver en zwart in mijn gedachten.beetje Barok ,met kroonluchter enzo lijkt me echt gaaf!!!

Ik wil graag witte meubeltjes, een lichtblauwe muur en een lime groen achtige muur!

ja das mooi..heeft een vriendin ook gedaan.   ze had ook een strook van een heel mooi behang in het midden (vertikaal) over de muur gedaan en daar precies de commode tegenaan
was echt leuk

Hoi meiden,

Hier nog zo iemand, maar ik niet alleen, mijn mannetje net  zo, alleen in mindere mate. Wij hebben al een  quinny kinderwagen in huis, die konden we van een collega van mij overkopen, zag er nog goed  uit, dus waarom niet? Andere aankopen doen we pas als we 3 maanden zwanger zijn, maar we hebben al wel een leuke babykamer gezien en die wordt het dan vast ook.

We zijn er gewoon helemaal klaar voor, kinderwagen, ideeen voor de  babykamer, leuke namen, maar nog niet zwanger...in juni zijn we een jaar bezig,  soms best frustrerend.  

Meiden, er komt een dag, dan worden onze dromen werkelijkheid!!!

Liefs Lientje

Hoi Moon

hahaha dit is heeel herkenbaar, Ik heb allerlei kleren gekocht dit weekend, ik pas gelukkig weer in maatje s, maar voor hoe lang denk je dan he? Effe een  paar  voorbeeldjes:
-  mijn vriendje had al als 'startsein' hele lieve babywashandjes gekocht en -
- ik heb al een hele lieve patchwork sprei gekocht op internet voor de baby... erg hoor, maar ik kon het echt niet laten.
- we noemen het kleine kamertje in ons nieuwe huis ook standaard 'de baby-kamer'.
- we blijven maar kletsen over hoe de kleine gaat heten
- ik heb op mijn werk al uit laten rekenen hoeveel ik nog verdien als ik strax een dagje minder ga werken (heb verder geen reden opgegeven maar das wel duidelijk denk ik... ben 27 en al 10 jr samen met mn vriend, rara wat kan dat zijn hihi)
- Ik check dit forum ongeveer 15 x per dag, vooral nu nu mijn ei in zicht is
- ben supergezond aan het eten geslagen sinds we begonnen zijn voor een ukkie
- ga nog geen zomervakantie boeken, want stel dat het deze ronde lukt en ik ben de eerste 3 maanden kotsmisselijk...
- ik heb het boekje van aukje van ginniken gekocht en in 1 dag uitgelezen ('baby' heet het, echt een aanrader)

Al met al ben je niet de enige, en ik heb vast nog meer rare dingen gedaan die ik zo gauw even niet weet, oja ik drink al sinds ronde 1 geen druppel alcohol meer, dat begint in mijn omgeving trouwens inmiddels al akelig op te vallen, ik probeer daarom de kroeg ook een beetje te mijden in het weekend, anders krijg je weer van die vragen.

Wel fijn dat hier niemand het erg vind he? Dat je er constant mee bezig bent, en dat je al je vragen hier kwijt kan vind ik ook superfijn.

Xxx Muizeke

Hey muizeke,

Fijn inderdaad dat niemand het hier raar vind, want soms schaam ik me voor mezelf dat ik er al zo mee bezig zijn, terwijl we pas eind deze week gaan beginnen (dan is als het goed is mn ongi weer over.....)

Maar ik heb zelfs een zusje dat er al erg mee bezig is dat wij een kindje willen haha! dag nadat ik het haar verteld  heb kwam ze met een boekje aanzetten en babysokjes haha! en afgelopen weekend had ik personeelsfeest en smste ze me: niet teveel drinken he, want dat is niet goed voor kareltje of karelientje hahahaha ! hoezo een trotse wannabe tante!

Wat een opluchting pffff
IK BEN DUS NIET DE ENIGE!! Haha
Vanaf heb moment dat we besloten om voor een kleine te gaan. Heb ik alles al bedacht!
Ik weet de namen jongen/meisje, hoe het kamertje eruit gaat zien, heb zelfs al de meubeltjes uit mn dromen gezien! Soms kan ik er gewoon niet van slapen! En ik maar denken dat het aan mij lag! Ik kan af en toe zo'n controle freek zijn haha! Gelukkig is mn mannetje vrij nuchter, dus hij zorgt er voor dat ik met beide benen op aarde blijf staan. haha.

x suuz

Hoi Suusle, wat schattig dat je zusje zo meeleeft hahaha onze vrienden zitten af en toe ook te gissen, afgelopen weekend weer. Eentje riep toen zelfs: je ogen stralen gewoon als ik er naar vraag (ja sorry, dat kan ik dus zelf niet regelen, moet gewoon al glimlachen als ik aan een eventueel babytje denk) hahah maar goed, ik ben vol vertrouwen, dit is onze derde ronde en we zitten nu in onze vruchtbare week (drukke week dus )

Liefs Muizeke

Terug
Bovenaan