Hebben jullie een Thema voor de babykamer?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ben benieuwd of jullie voor bepaald thema hebben gekozen in babykamer. Bij ons zoontje hebben we een maritieme kamer gemaakt! EEn vriendin heeft een Nemo kamer, mijn zus een Kikker kamer en mijn andere zus een Bobbi de Beer kamer.
En voor onze nieuwe uk zit ik nu nog te twijfelen, ik vind Nijntje errug leuk, maar Boris en Barbara ook en Jip en Janneke en Joupy de Zeehond! Ben er nog niet uit, maar heb nog even.
Of hebben jullie alleen maar bepaalde kleurtjes gekozen? Ben benieuwd!

Een nieuwsgierige mama

Hoi Hoi,

Nou ik heb gekozen voor een warme kleur,ik ga de kamer van mijn ukkie straks rood met een muur oranje doen en dan de gordijntjes ook oranje.Verder een lichtgrenen babykamer met mooie accesoires.
Je kunt ook kiezen voor appelgroen met blauw of als het een meisje wordt roze met rood?

Veel succes,

veel liefs Bernice(9w/3d zwanger,eerste kindje)

Wij hebben een Bambi kamer. Lichtgeel met grasgroen en muurschilderingen. :)

Voor Hanneke hebben we uit een boekje met dierenplaatjes allemaal dieren op de muur geschilderd, koe, paard , varken, poes konijn eend kikker enz. Heel leuk (en neutraal) voor de tweede weet ik het nog niet, ik denk dat ik wat kleurtjes en een leuk behangetje ga zoeken, maar wat stijl betreft heb ik geen idee! De kamer moet toch eerst nog leeggemaakt (is nu studeer/computerkamer).
Ik kwam er net achter dat het kozijn lekt, dus met een beetje pech moet dat ook eerst nog vervangen worden!
Ach, we maken er wel iets leuks van. Het leuke met die dieren kamer is dat Hanneke nu ook echt de poes aan kan wijzen en het varken enzo, nu zijn we bezig met de neus, oogjes en oortjes van de dieren op te zoeken en natuurlijk leren we haar ook welke geluiden ze allemaal maken (iemand nog een idee voor het geluid dat een vlinder maakt??) Erg vermakelijk dus!

nou, succes met de inrichting, ik heb echt nog geen idee!!

groet Klarie
16w5d

Wij hebben een jungle kamer voor onze kleine spruit.
Muren zijn lichtgroen met licht grenen meubels erin.
We hebben de kamer wat opgeleukt met Rieten manden enz en aan de muur hangen schilderijtjes van de leeuwen koning en natuurlijk Veel knuffels van wilde dieren

groetjes Charlie 36.3wk

Bij ons is het langzaamaan een Winnie de Pooh kamer geworden. We hadden eerst een leuk nachtlampje en nu hebben we van alles en nog wat. De muren zijn zachtgeel met limegroene accesoires. Nu slaapt ons zoontje van  3 maanden er. Als hij wat ouder is en naar een "grote" kamer gaat dan blijft "de babykamer" zoals het is voor een eventueel broertje of zusje.

Veel plezier met het uitzoeken.

Groetjes,
Nelly.

Ik ben helemaal niet van de thema's om eerlijk te zijn. (sorry dames)
Ons kamertje wordt neutraal met een frisse accentkleur. Waarschijnlijk wordt het kermit de kikker groen. Leuke accesoires erbij en klaar!
lfs ing

Hoi,
Ons zoontje heeft een kamertje met elanden en walvissen (geïnspireerd op onze vakanties in Noorwegen) en voor ons kleine meisje hebben we een rupsen en vlinderkamertje gemaakt. Max zijn kamertje is wit met lila en Liv heeft een wit met oranje kamer.
Ik heb de lampen bij de kwantum gekocht, die hebben een leuk assortiment aan kinderkamerlampen.
Patricia, trotse mama van max (090505) en Liv (141206)

Terug
Bovenaan