Hebben jullie een Thema voor de babykamer?

Hoi hoi,

Wij hebben voor Amy een Peter Rabbit kamer. De commode en kledingkast komen van Ikea, en het ledikantje hebben we overgenomen van mijn zwager en schoonzusje.
De muren en meubeltjes zijn wit, en op de muren hebben we schilderijtjes van Peter Rabbit. Mijn moeder heeft een hemeltje gemaakt van stof met Peter Rabbit. (een aantal jaren geleden verzamelde ik zelf dingen van Peter Rabbit, vandaar).
We hebben wel een poos getwijfeld of we een Peter Rabbit kamer zouden doen, of een Disney kamer.

Groetjes Lilian
mama van Amy, 17-12-2006

hallo,

wij hebben gekozen voor het thema 'giraffe' en verder limegroen en oranje. ik ben helemaal gek van giraffes voor de babykamer en nu heb ik een textiellijn van giraffje gevonden van funnies. erg leuk. Een vriendin van ons heeft die giraffje ook op de muur geschilderd, erg gaaf!(zie www.babybarg.beebiesite.nl voor foto's) verder hebben we 2 vakken gemaakt boven elkaar,1 limegoen en 1 oranje, met schilderijtjes erin.

liefs marjolein

We hebben een anne geddes kamer. Nou ja niet helemaal maar toen mijn vriend en ik een jaar verkering hadden kreeg ik mijn eerste anne geddes pop van hem. In de jaren erna zijn er een aantal bij gekomen. Ook heb ik een aantal puzzels van haar gemaakt die komen op een muur. De poppen zitten met zijn alle op de kledingkast. De muren zijn zilver behangen en een muur is lime groen. Ook de lijsten van de puzzels en de hemel zijn lime. voor de nieuwsgierige samenkenskippetje.web-log dan wel de www er voor en de .nl erachter! ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

P.s ik vind dat girafje echt helemaal geweldig!

hihi...bedankt samantha dat je even opschreef dat je mn girafje zo leuk vond! ben er ook helemaal blij mee!

groetjes marjolein

en net ff op jullie weblog gekeken. ook een erg leuk kamertje! en wat een leuk hemeltje! waar hebben jullie die gekocht, als ik zo brutaal mag zijn om te vragen? Wij zoeken nog een limegroene.

Niet echt een thema. Wel frisse kleuren: warm rood, wit en (delfts) blauw. En ik ben er zelf erg blij mee! Het is een klein kamertje, maar door de frisse en lichte basis lijkt het toch best ruim.

gr. vis78

hoi hoi,

Wij hebben hier ook geen thema..
De muren zijn rood en geel/oranje ( was alzo en niet veranderd)
We hebben licht houten meubeltjes en de aankleding lime groen
zoals: aankleedkussen, mandjes, klamboe, dekentjes, knuffeltjes enz..
Wij vinden de kamer helemaal leuk geworden..

groetjes simone

Wij hebben ook geen thema, wel mooie kleurtjes. Ik heb hele mooie gordijnstof gekocht en heb de kleuren van de babykamer daarop aangepast

De muren zijn  groen ('venkel', soort limekleurtje). Gordijnen ook, met bloemetjes in turquoise, wit en fuchsiaroze. Alle houtwerk wordt spierwit, de vloer wordt wit, bedje en commode zijn ook wit. Alle losse spulletjes hebben diezelfde kleuren. Bijv. dekentjes ledikantje zijn turquoise, hoezen voor aankleedkussen roze.

Terug
Bovenaan