Hebben jullie hobby`s???

A

Anoniem

Guest
Wat voor hobby s hebben jullie???   en zijn er ook mensen die gewoon helemaal geen hobby`s hebben?? wat doen die dan als ze vrij hebben??? k ben echt benieuwd!!!

Ikzelf ben helemaal gek van fotografie, en lezen...

groetjes Emmie

dansennnnnnnnnn en mijn beroep is tevens mijn hobby. ik heb een eigen schoonheidsinstituut. tekenen en poezie maken vind ik ook erg leuk
bye bye

Hallo,
Ik werk in de zorg en werk dus onregelmatig. Maar hobby's zat hoor.
Ik mag graag shoppen met vriendinnen. op zijn tijd een goed boek lezen is ook erg ontspannen. En de laatste tijd ben ik ook zelf sieraden aan het maken, erg verslavend, al zeg ik het zelf. En natuurlijk achter de pc beetje surfen op het net,
Maar jah er moet natuurlijk ook af en toe gepoetst worden (al is dat geen hobby van me )  

liefs Bebby

Hoi Emmie,

Hobbies (behalve klussen neem ik aan )? Ik hou erg van lezen en wandelen en heb momenteel een tijdelijke hobby - ik ga trouwen! Ben je momenteel in een boek bezig en zo ja, welk?

Groetekens,
Tess

Rosemarie trilogie van Jos van manen-Pieters!! Prachtig in 1 woord!!!!

Héééé die is heeeeeeel erg mooi! Heb ik ook al twee keer gelezen. Waar ben je?
Tess

Ola,

Heb niet echt hobbys..tenminste zo noem ik ze niet, haha. Ik ben erg gek van lezen en wandelen met de hond (behalve als t zo warm is als de afgelopen dagen) vind ik ook erg lekker...lekker in de bossen rousen, hmmm

Verder maakt t me niet zozeer uit wat, maar leuke dingen met mn hubje doen is altijd goed natuurlijk!!

x

bijna uit, dat hij in de gevangenis terechtkomt...door zijn drift..heerlijk zo n boek..heb je trouwens de tuinfluitertrilogie ook gelezen????
van de zelfde schrijfster..ook zo mooi!!!

Terug
Bovenaan