Hebben jullie hobby`s???

Die cocktails zijn vast ook wel gebundeld, ze schreef ze onder de naam Sheherezade (je weet wel, die van 1001 nachten). Ook zij heeft een boek met 'vervolgboeken' geschreven over Baas en Marietje. Speelt wel paar decennia terug, maar is als je daar doorheen kijkt is het errug leuk. Groetekens en succes met eten koken dan! Tess

Hoi,

Ik schilder heel veel in mijn vrije tijd en maak kettingen. verder wandel ik met de honden.

En sporten hoort er ook bij natuurlijk

Deez, ben als alt begonnen, heb ook wel sopraan staan piepen. Weet eigenlijk dus niet goed wat ik ben, misschien potentiële mezzo? Maar heb dus nooit les gehad. En boeken, muziek, ach, we zijn van alle markten thuis toch? Ha ha  
Tess

leuk zon vraag ja....

maar ja wat zijn mijn hobby,s???

ja mijn werk is mijn hobby,werk in een bloemen winkel!!!!
ik hou erg van knutselen,heb eeb tijdje kettings,kaarten en kleeren gemaakt,het ligt er allemaal nog wel,als ik er weer zin in heb pak ik het weer op!!!

en winkelen vind ik ook erg leuk om te doen,alleen jammer dat de portomonee dan zo snel leeg is (hihi).....

xxxtam80

Hai Tam80, wat ben jij lekker creatief! Ik heb weleens een bloemstuk geprobeerd te maken, maar dat is toch echt niet makkelijk hoor! In de bloemenwinkel sta ik ook altijd uren te turen of iets nou wel of niet leuk staat bij elkaar! Maar het is zo heerlijk bloemen in huis te hebben, daar fleurt je huis én je humeur altijd van op!
Vroeger heb ik wel veel geknutseld, maar de laatste jaren niet meer. Dat bewaar ik nu voor sinterklaas en voor als ik (hopelijk!!!) een kindje heb.   Groetjes van Tess

hoi Tess.....

dank je!
ja ben eigenlijk altijd wel crea bea geweest!!!

maar bloemen uitzoeken is niet moeilijk hoor,als het maar een beetje bij elkaar kleurt,of juist niet,het is maar net wat je zelf leuk vind!!!

maar goed ik zit al bijna 10 jaar in het vak,en het is erg leuk,maar klanten zijn niet altijd leuk,maar goed die hooren erbij he,maar 9 van de 10 zijn wel leuk hoor,lekker kletsen over koetjes en kalfjes en als het weer weer mooi is is dat natuurlijk een goed onderwerp,en ga zo maar door...

maar iedereen heeft wel iets wat een ander niet kan...

xxxtam80

Terug
Bovenaan