hebben jullie kindjes hun naam een speciale betekenis

hoi hoi allemaal

vroeg me zo af

ik heb namelijk mijn kindjes vernoemt en hoor de laast van iemand dat hoor je niet vaak meer

mijn kindjes heten

kaya maiky boy
kaya naar mijn man en zijn dochter ( karel en Yentl beide hun eerste letters
maiky zo heet mijn oma
boy zo heet mijn broertje

jayla benisja miagro

jayla beetje naar kaya ( zelfde klank en a en y)
benisja naar me neefie die heet bennie
milagro betkent wonder in het spaans en okdat haar overlevings kans de eerste 5 maaanden van me zwangeschap nihil was wou ik graag een naam hebben met de betekenid wonder en toen kwamen in spanje uit

groetjes mariella

Hoi, mijn zoontje Desmond is vernoemd naar mijn neef.
Omdat mijn oom, de broer van mijn vader overleden is toen ik een jaar of 10 was. En niet dichtbij ons woonde. Maar wel vaak daar kwamen. Mijn oom heette Irving, die naam leek me te moeilijk en te confronterend. Zijn zoon zagen we niet vaak maar 2x gezien omdat zijn exvrouw dat niet wou. Dat heeft zo'n indruk op me gemaakt.

Sinds de geboorte van mijn zoon hebben we weer contact. En ben daar heel blij mee. Mijn familie vonden het ook leuk dat onze zoon vernoemd is. De naam kom je ook niet vaak tegen.
Zijn tweede naam is Imro, dat vonden we allebei een mooie naam.
En achternaam Piest. Dat vormt samen DIP.Saus(mijn achternaam is Seraus!!!!
Desmond Imro Piest

Groetjes Natasja

Onze zoon heet Mats Christiaan

Mats omdat we een stoere korte naam wilden en een naam die je (nog) niet heel vaak hoort. Tot nu toe alleen maar hele leuke reacties op gehad. Alleen mijn schoonmoeder moest er aan wennen .

Christiaan is ook de tweede naam van mijn schoonvader. Vonden het sowieso een mooie tweede naam en ook wel leuk om hem op die manier te vernoemen.

Groetjes Martinique

Suze Lena
Niet vernoemd, we vonden het gewoon mooie namen. En achteraf blijkt de opa van mijn man (beetje zwarte schaap vd familie, gescheiden van oma etc en al jaren geleden gestorven) Leen te heten. En de stiefvader van mijn moeder heette Frans. In de omgeving waar zij woonden noemden ze vroeger alle Fransen 'Suus', komt van Franciscus.
Dus achteraf  blijkt ze toch vernoemd, naar 2 opa's nog wel

groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan