hebben jullie nog dingen die je ineens niet/wel lust?

ik wel!

ik vind alles wat in boter gebraden is ineens zo vies, gebakken aardappels en gebakken vis iewwwww in de olie gaat dan nog wel.

en jullie????

ps weet iemand hoe ik mn letterformaat groter kan maken, ???

groetjes janneke

Hoi,

Ik hoef echt een koffie meer. Al vanaf het begin, bah. ik drink wel minder thee. Alleen ergens als ik op bezoek ben maar thuis hoeft dat niet meer zo.
En idd ook gebakken aardappelen. Zo vet. verder nog niks.

en je lettergrote. Geen idee!Ik zie wel de rest om te veranderen maar die juist niet.

Ester

Hallo ladies,

Hihi ja ik ben normaal echt iemand die als avondeten, aardappelen vlees en groenten moet hebben.
Maar sinds ik misselijk ben kan ik geen aardappelen meer ruiken en laat staan vlees.
Nee spagetti en friet. Dat doet me goed.
Ik ben gewoon al 5 kilo afgevallen door alle misselijkheid.
Wel  vreemd aangezien ik bijna 4 keer in de week friet eet.
Maar ja. Koffie hoef ik ook niet meer.
En waar ik ontzettend zin in heb en wat ik eigenlijk niet meer mag is DROP.

Groetjes gizzymo
10 weken en 4 dagen

Hoi Janneke,

Ik had de eerste twee weken echt honger als een paard, kon blijven eten.
Daarna had ik een enorme drang naar alles wat vet was, en derest niet veel trek.
Op dit moment lust ik eigenlijk helemaal niets meer, althans geen trek.
Het warme eten gaat er echt met lange tanden in.
Wat wel goed smaakt in kellogs met melk, dat vult goed en dan eet ik tenminste een beetje wat. Ik probeer ondanks dat ik geen trek heb wel te eten natuurlijk.
Maar echt smaken doet het op het moment niet.

Ik eet ineens veel meer brood op een dag, na 2 uur heb ik vaak alweer honger.
Zo nu en dan (niet te vaak) eet ik een koekje of snoepje.
in me avond eten daar in tegen heb ik totaal geen trek.
Zeker als het gaat om aardappels, groente vlees.
Daar heb ik echt een afkeer tegen gekregen. Maar bij bijvoorbeeld bami of macaroni heb ik dat veel minder. Misschien toch door die olijfolie.
En wat ik echt helemaal niet erin kan krijgen is rode kool en bietjes.
Maarja, was toch niet echt me lieverlings kostje.

Groetjes,

Conny

Zin in zure dingen; rabarber, versgeperste jus, zure matjes, manderijntjes. Maar oh inderdaad vlees, de viskraam, aardappelen brr En normaal zou ik elke avond wel chips of chocolade willen maar werkelijk ik moet er niet aan denken.
Doeg

Hoihoi,

Hebben jullie ook zo'n trek in rosbief en een lekker stuk biefstuk???!! Ik snap ernaar. Die wijn laat ik zo staan maar rosbief heb ik zo'n trek in!

Ik kwam er vandaag achter dat je leverworst met mate moet eten....... Ik heb in 3 dagen tijd een hele worst op. Lekker op een cracker!  Dus ook dat moet ik minderen! Balen zeg

Ester

grappig he dat iedereen weer wat anders heeft.   inderdaad frisse en zure dingen, salade en tomaten...ik eet er elke dag wel een paar.

knap dat sommigen chocola kunnen laten staan, dat lukt me niet hoor.

groetjes janneke

Terug
Bovenaan