hebben jullie nog dingen die je ineens niet/wel lust?

Hier in Nederland ging het nog wel: nasi en macaroni vond ik niet zo lekker meer, ook vlees niet echt, (tenzij enorm gekruid) en van de lucht van koffie ging ik echt over m'n nek, (ik drink het zelf uberhaupt niet).
Maar afgelopen weken in Israel geweest en in de hotels kookten ze de groenten nogal lang door, (getver!!! alleen de lucht al deed me kokhalsen) en hadden ze bij het ontbijt gebakken ei en vis enzo.... Ik heb ochtenden gehad dat ik de eetzaal direct weer uitliep. Andere ochtenden at ik wel in de zaal, maar vaak bijna kokhalsend en 's avonds at ik eigenlijk alleen broodjes met boter en/of kaas.
Gelukkig heb ik me tussen de middag steeds tegoed kunnen doen aan heerlijke pitabroodjes falafel of shoarma, dat ging er goed in en dan kreeg ik ook nog wat groente binnen, :-D
Snoepen lukt wel, as usual, :) dus de afgelopen weken heb ik ook veel van m'n energie doodordinair uit suiker gehaald. Tja, je moet wat he?

Vruchtensappen gaan er goed in trouwens: heerlijk!
En ik heb inmiddels een doos israelische zoetigheid thuis staan, gehaald op de arabische markt in Jeruzalem: Turks fruit, noga, notenreepjes met honing... Hmm, heerlijk!
Gisteren in het vliegtuig terug kregen we trouwens yoghurt met cruesli en ook dat ging er goed in... m'n misselijkheid knapte er erg van op, :) Maar even voor hier thuis ook halen...

Marijke
(13 wk)

Hoi

dingen niet meer lusten....dingen graag lusten......
in de eerste weken had ik helemaal geen eetlust meer.....kon amper een hap door mijn keel krijgen....eetlust komt nu weer een beetje terug maar kan van de meest vreemde geuren bijna compleet over mijn nek gaan.........
Heb heel veel zin in fruit maar kan ook komen doordat het weer een stuk beter wordt....vlees bakken is geen favoriet van me.......en ook katteneten doet me bijna kokhalsen....maar ja die beesies moeten eten he......

Heb gehoord dat het allemaal wel weer overgaat....ik wacht het af......

Jennifer

Nou daar ben ik weer. Net terug van een weekje centerparcs.
Eerst was ik gek op vlees. Maar nu ik krijg het echt niet meer door mijn keel. Als ik het alleen al zie/ruik word ik al naar. En dan zie je op de snelweg ook nog allemaal van die vrachtwagen vol geladen met varkens bah!!!

Voor mij even geen vlees meer!!!!

hee rozemarijke! wat gaaf, ik ben ook kortgeleden in israel geweest!! owowow wat heb ik daar een last gehad van de geur van schoonmaakmiddelen in de hotels, restaurants en kibbutzen!! zelfs als ik er nu aan terug denk word ik weer misselijk!!! hihi en het eten ook ja! het was alleamal heel lekker, maar die geur!! was je er al eerder geweest? voor mij was het de 1e keer en ik vond het geweldig!! wat een land! waar ben je allemaal geweest?
groetjes sabine

Hoi hoi meiden,

Ik heb een probleem, ik heb trek in alles

In het begin moest ik geen vlees, das over. Heb overal zin in en vet en zoet ook pff. Maar fruit en groenten gelukkig ook. Ik hou me echt in anders ben ik zo tonnetje rond.

Groetjes Peet

Terug
Bovenaan