hebben jullie ook zo'n last van de warmte?

Nou ik wel, al doe ik niks zit ik nog enorm te zweten. k ben gisteren lekker naar het water geweest, maar wilde vandaag toch maar weer even wat in huis doen, maar wat is het warm he.....
Meestal kan ik er aardig tegen, maar ik ben nu liever binnen als buiten, al is het hier ook erg warm. kunnen julllie verder nog wel een beetje slapen, dat gaat bij mij nog wel redelijk, ben natuurlijk wel geregeld wakker, maar meestal slaap ik snel wel weer verder.

Meiden sterkte met deze temperaturen en doe rustig aan.

Groetjes ikke.

hallo Ikke..

ken het gevoel, normaal gesproken kan het me niet warm genoeg zijn maar zwanger zijn bij dit soort temperaturen moest verboden zijn :)

vannacht wel goed geslapen...had al een paar dagen verschrikkelijk last van mijn rug, vannacht met mijn mannetje heerlijk op het luchtbed geslapen op de overloop alle kamerdeuren en ramen op dus het was goed uit te houden.

Bianca

ik kan normaal gesproken al niet zo heel goed tegen de warmte, maar ik had er vandaag echt last van! Pffff.... en als je dan alleen thuis bent met twee kids kun je ook niet zomaar gaan zitten niets doen... er moest wel het een en ander gebeuren, hoewel ik natuurlijk veel meer had willen doen. Voel me op zo'n dag niet een heel gezellige moeder voor de kids , maar ja... dat hoop ik dan op andere momenten (gisteren nr meertje geweest  bijv.) weer goed te kunnen maken... (ook last van mijn bekken, dus dat komt er dan ook nog bij...)
Mijn man zit op dit moment in Australië en beklaagde zich dat het zo koud was (het is daar om het vriespunt) ik geloof dat ik nu graag met hem zou willen ruilen...
Nu trekt er een onweersbui over ons heen, dus wie weet is het straks een stuk aangenamer!
Meiden: sterkte!!
Groetjes, J

vandaag lekker in het zwembad gelegen heerlijk dus was aardig uit te houden. maandag komen ze airco plaatsen in me slaapkamer pfff hopen dat het helpt....

wanneer zijn jullie uitgerekent? Ik 15-09 dus moet nog wel eventjes.

groetjes

Ik kan er normaal al niet goed tegen, zeker niet als in een paar dagen tijd de temperatuur verdubbeld. En dan inderdaad die vieze benauwdheid erbij, bleeeehhh!
Het slapen gaat s'nachts gelukkig redelijk, maar ik stap minimaal twee keer per dag onder de douche, omdat ik zo zweet en daardoor plak. Maar ja, je bent nog niet onder de douche vandaan of het zweten is al weer begonnen.
Dus van mij mag dit weer, weer snel over zijn, of het moet echt lekker zomer weer worden, dat houdt in voor mij ongeveer 25 graden, koel windje erbij en s'avonds afkoelen tot een graad of 13, zodat je s'nachts prima kan slapen.

Alice

Ik vind het wel lekker dat warme weer. Alleen is het jammer dat het af en toe ook zo ontzettend benauwd is. Dan maakt het wel moeilijk. Maar ondanks de dikke voeten het dikke vingers probeer ik er wel lekker van te genieten.

BAH BAHHHHhhhhhhhhh

ik zou willen dat ik of een hele goede airco had.. of een lekker zwembad in de tuin..
waarom gaat het in NL altijd van min nul naar plus 41???? zo voelt het!!
normaal kan ik dus uren in de zon liggen! geloof me! maar hier en NU neeeeee
de buik/bult zit in de weg en opeens hou ik vocht vast.. tis niet veel maar mijn handen en voeten zijn DIK trouwens mijn buik ook haha
tuurlijk ben ik super blij met mijn nieuwe beeb... kan haast niet wachten! oke kan niet wachten.. vind het zo spannend.. hoe ziet ze er uit.. lijkt ze op haar broertje??
heeft ze haar (hope so..)   heb al van die mini speldjes gekocht haha
leuk hoor shoppen voor een meisje! kamertje is ook al heel stuk klaar.. die van jullie ook??
gelukkig is het binnen goed uit te houden dus daar zit ik nu dan ook maar weer..
hahaha

liefs Annemieke

Terug
Bovenaan