hebben jullie ook zo'n last van de warmte?

Hoi allemaal!

Nou deze zwangerschap had ik niet echt last v d warmte... Ok t was wel warm natuurlijk met die hittegolven hier, maar iedereen had er last van. Ik douchte wat meer dan normaal en at/eet meer ijs... Maar vandaag..... Pffffffff ik heb t heeeeeeeel erg warm....
En rustig aan doen is er niet bij, m'n 2 ukjes willen steeds wat.... En ik moet zo naar m'n werk....
En ik kan niet tegen airco, dan krijg ik hoofdpijn... Zo ff m'n ei kwijt! Nu gaan we jungle boek kijken...
groetjes,Priscilla

Pffff nu wortd het me toch echt te warm. Ik wil regen! Gelukkig mag ik zo naar mijn werk en daar hebben we airco. (ook de eerste keer dat het fijn is om te werken. hahaha)

Gisteren de verjaardag van onze oudste dochter gevierd, maar poeh... wat was het warm!!! (7 jaar geleden ook trouwens!!)
Ik heb hele dikke enkels/voeten en zodra het kan leg ik ze omhoog, maar dat en koelen helpen vrijwel niets meer....
Vannacht 14 mm regen, was wel aardig afgekoeld, maar inmiddels schijnt het zonnetje weer en begint het alweer aardig op te warmen....
Groetjes, J

Terug
Bovenaan