hebben jullie ook zo'n last van de warmte?

Hallo meiden,

Echt verschrikkelijk dit weer!!! Zit me continu kapot te zweten! Gelukkig heb ik nog geen dikke enkels of handen! Alleen mijn buik natuurlijk!

Ik ben officieel 28 september uitgeteld maar mijn keizersnede staat op 12 september gepland.

De babyu wordt met 37 weken en 5 dagen gehaald.

Heerlijk dat ik niet de volle 40 weken moet ( of nog erger 42 weken )

Meiden allemaal nog veel succes met deze hitte.

Liefs Martine

Ik heb het echt helemaal gehad met die warmte. Kan ik er normaal zo goed tegen, zo erg vind ik het nu. Ik ben net sinds vrijdag met verlof en in plaats van de laatste dingetjes in huis te halen doe ik helemaal niks en voel me ellendig. Elke stap lijkt er een teveel.

Maar sinds vandaag heb ik een grote ventilator en daar zit ik met mijn laptopje naast, dat gaat wel beter. Hopelijk koelt het in de loop van de week af!

Hee dames,

Ik heb gelukkig niet zo heel veel last van de warmte, geen vocht vasthouden en zwellingen enzo. Misschien is het ook een tip voor jullie:

Een paar keer per dag ga ik met m'n benen omhoog zitten of gewoon liggen en dan doet m'n man een natte koude handdoek om m'n voeten. Ik voel me dan meteen een stuk beter en krijg ook geen gezwollen voeten. Hopelijk helpt het bij jullie ook. Ik doe het ook als ik ga slapen, echt super. Wat ook lekker is, is om zwitsal voetencreme op je voeten te doen.

Sterkte allemaal want er komen nog een paar warme dagen aan!

Groetjes,
nathalie

Pffff, ik ben de hitte al meer dan zat. Zo'n zonnetje is best lekker natuurlijk, maar een graad of 25 is echt meer dan genoeg voor mij.
Helaas beginnen mijn voeten ook weer op te zwellen, vervelend gevoel vind ik dat. 's Avonds doen ze gewoon soms echt pijn, terwijl ik ze toch echt regelmatig flink hoog leg.

Gelukkig is de verwachting dat het in het weekend wat af gaat koelen (24-26 graden), kijk er nu al naar uit.

Hoi,

FF lekker klagen, doe ik eigenlijk niet zo snel....
Maar ja die warmte breekt mij wel een beetje op... doe niets, alles is teveel.
Af en toe even afkoelen met mijn voeten in het zwembadje van de kinderen...
Die voetencreme is inderdaad lekker...
Ik hoop wel dat de warmte iets minder wordt zodat ik de "dagelijkse" dingen weer een beetje kan oppakken.. wil nog zoveel, maar moet er nu niet aan denken..

Sterkte allemaal.
Groetjes Kirsten 34 wkn+1dag

hallo dames..

ik heb er ook erg veel last van..
normaal hou ik er ook wel van, maar nu is het gewoon niet te doen.
mijn vingers en enkels zijn ook opgezet, en ik slaap echt super slecht, maar dit komt niet alleen door de warmte dit heb ik al een geruime tijd helaas..
ik ben de laatste dagen er gewoon met mijn vriend uitgegaan, hij moet om 6 uur uit bed voor zijn werk.
dus die ongebroken nachten zitten er bij mij al goed in helaas.
we moeten het maar allemaal volhouden he er zit niks anders op!!

succes allemaal groeten annelies 31weken

Ik heb heeeeeel veel medelijden met alle zwangere vrouwen en deze temperaturen. Het is geen pretje. Ik heb er zelf geen last van want we  hebben vorig jaar ons heel huis laten voorzien van AIRCO's en ik kan niet anders zegge: het is helemaal geweldig!!!!!!! Zwanger of niet!!!!! Dus meiden, het kost een paar duiten maar het genot wat je ervan hebt is onbetaalbaar. Wij ( mama, papa en dochter van 2) slapen s'nachts heerlijk, ondanks het feit dat ik 32 weken zwanger ben van de tweede heb ik nog geen slapeloze nacht gehad.
En nog een voordeeltje is dat we er ook mee kunnen verwarmen, en iedereen denkt dat
dat duurder is dan de CV maar niks is minder waar, krijgen nog steeds elk jaar  geld terug van de energieleverancier.
Sterkte allemaal

Groetjes mij

Dames wat kunnen we toch klagen met zijn allen!!!!! ik begrijp best dat jullie last hebben van de hitte maar is het nou echt zo erg gewoon zo min mogelijk doen.
Ja ik heb misschien makkelijk praten want ik woon op CURACAO en ja daar is het
standaard 32 tot 35 graden dus mijn hele zwangerschap heb ik het al heet.
En ik woon hier al een paar jaar dus misschien ben ik er wat meer aan gewend.
Maar echt probeer je zo rustig mogelijk te houden laat het huishouden een beetje voor wat het is want echt morgen is er weer een dag.
En voetjes in de lucht of sávonds lekker in een koud voetenbadje.
geniet nou maar van het weer want voor je het weet regent het of sneeuwt het weer.

Sterkte allemaal met de temp en de buiken en nog even volhouden.
groetjes debora.

Terug
Bovenaan