hebben jullie zelf borstvoeding gehad?

A

Anoniem

Guest
Ik las deze vraag op een ander forum en vond 'm wel
interessant! Een soort poll !

Ikzelf geef nu borstvoeding (4 mnd) aan mijn zoontje, maar heb zelf
nooit gehad. Ik was noooooit ziek, zoals ze altijd zegt! Ze vond en vindt het maar een gedoe, dat borstvoeden.

Hoe is dit bij jullie voor zover jullie dit weten?

Ik heb een maand bv gehad totdat mijn moeder een borstontsteking kreeg. Ik moet zeggen dat ik wel vaak ziek was! Gelukkig niet ernstig ;)

Ohja: met ''ze'' bedoel ik natuurlijk mijn moeder

Hallo,

Ik heb zelf nooit borstvoeding gehad. Maar was ook bijna nooit ziek, hoogstens 1x in de 4 jaar een keer een griepje.

Groetjes sylvia

Hoi,

Zelf heb ik geen borstvoeding gehad en ik was en ben ook weinig ziek. Dat wil overigens niet zeggen dat ik flesvoeding beter vind dan borstvoeding.  
Zelf geef ik flesvoeding, maar ik had liever borstvoeding gegeven.  

hi

ik heb ook gen borstvoeding gehad en ik ben ook niet vaak ziek. zelf heb ik 5 dagen geprobeerd om borstvoeding te geven maar mijn zoontje zoog zo hard dat ik zulke tepelkloven kreeg en dat het echt zeer deed tijdens het voeden dat ik ben gestopt.

groetjes angela\

Ik heb wel borstvoeding gekregen (weet niet voor hoelang), maar was als kind toch wel regelmatig ziek. De laatste paar jaren echter ben ik helemaal niet meer ziek geweest.

Chantal (&  Mirte 13w6d)  

Ik hen 3 maanden borstvoeding gehad, toen was de voeding bij mijn moeder op. Zelf heb ik allebei mijn zoontjes ook 3 maanden zelf gevoed en toen was het ook niet meer voldoende.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan