hebben jullie zelf borstvoeding gehad?

Hoi,

in 1977, toen ik werd geboren, was borstvoeding hopeloos ouderwets en iets wat je niet deed. Daar had je toch flesvoeding voor.Ik ben dus met flesvoeding opgegroeid. O ja, en als je flesvoeding gaf kon je zodra de navelstreng was doorgeknipt weer roken.. dat speelde ook mee bij mijn ouders. Ik heb als kind heel veel last gehad van eczeem, tijdens mijn zwangerschappen kwam dat weer terug. Mijn zusje is bijna overleden aan een allergie voor de flesvoeding. Mijn moeder zegt nu wel dat ze, als ze het over zou kunnen doen, wel bv zou hebben gegeven en niet meer zou roken in huis. maar ja dat is nu te laat. Nu heb ik al astma en eczeem.

Groetjes van Marloes (die vrolijk doorgaat met de borstvoeding)

Hoi,

ja, ik heb heel even borstvoeding gehad.
Mijn moeder haar melk, was al binnen een paar dagen "op".
Vanaf toen kunstvoeding gehad, en idd (bijna) nooit ziek geweest, nu nog niet trouwens.

Groetjes Debby.

Heej,

Ik heb een paar weken bv gehad, toen kreeg familie een ongeluk en daardoor liep het terug bij mijn moeder. Ik ben niet vaak ziek, ook niet toen ik klein was...
Zelf heb ik drie maanden bv gegeven, toen ik af ging bouwen omdat ik terug aan het werk moest liep het bij mij ook terug, en toen dus maar helemaal overgestapt op de fles...

Groetepetoete

Mijn zusje en ik hebben allebei geen borstvoedin gehad bij mijn moeder werkte het allemaal niet maar ze zag het zoiezo niet zitten (ze heeft bv ook geen stuwing gehad want heeft zich helemaal niet ontwikkeld)

Ik ben ALTIJD ziek en mijn zusje nooit het kan dus beide kanten uit.

Ik had graag BV willen geven maar door omstandigheden in het ziekenhuis ook niet van gekomen wat ik erg jammer vind!

quote: mamatoriuk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-10-2007 18:50:29'));

Hoi,

in 1977, toen ik werd geboren, was borstvoeding hopeloos ouderwets en iets wat je niet deed. Daar had je toch flesvoeding voor.Ik ben dus met flesvoeding opgegroeid. O ja, en als je flesvoeding gaf kon je zodra de navelstreng was doorgeknipt weer roken.. dat speelde ook mee bij mijn ouders. Ik heb als kind heel veel last gehad van eczeem, tijdens mijn zwangerschappen kwam dat weer terug. Mijn zusje is bijna overleden aan een allergie voor de flesvoeding. Mijn moeder zegt nu wel dat ze, als ze het over zou kunnen doen, wel bv zou hebben gegeven en niet meer zou roken in huis. maar ja dat is nu te laat. Nu heb ik al astma en eczeem.

Groetjes van Marloes (die vrolijk doorgaat met de borstvoeding)

ja mijn moeder rookte ook gewoon door maarja zoals ik al zei heeft de een er last van en de ander niet , mijn zusje is de gezondste persoon op aarde geloof ik, misschien had het dus zonder gerook en BV ook gewoon gebeurd vind het een beetje verwijtend overkomen je verhaal terwijl je nooit 100% zeker kan weten dat het daaraan heeft gelegen, al ben ik het wel met je eens dat je dat niet hoort te doen (roken) bij een baby.

Hoi marloes,

wat grappig dat je dat roken noemt, dat is
ook mede een reden geweest dat mijn moeder
geen borstvoeding wilde geven en ze dácht er niet
aan om te stoppen (met roken!) Ik ben van 1975 en
toen was inderdaad kunstvoeding erg in opkomst.

Nou, hoe dan ook, wij gaan vrolijk verder met borstvoeden inderdaad!!!

hoi
nee heb geen borstvoeding gehad.Wou niet aan de borst drinken.Maar ben zelden ziek geweest.En ook groot geworden
groetjes petra

Hoi

Ook ij heb wel 2 dagen bv gehad.Toen kreeg mijn moeder borstontstekeking en is ze ermee gestopt.Ik ben van 1978 en toen was fv veel populairder.Dat speelde ook mee.
Ik ben trouwens bijna nooit ziek en ook niet geweest in mijn "jonge"jaren.

Joyce is nu 4maanden en krijgt nog steeds bv.Gaan we ook nog een tijdje mee door.

Groetjes Jes

Terug
Bovenaan