Hee Nataly!

A

Anoniem

Guest
Je naam is me hier nog nooit opgevallen, maar ik las net in een berichtje dat je met ovu test gestart bent?
Ben benieuwd of je al een dubbele streep ontdekt hebt en hoe de ovu test je bevallen (hihi) is en nog tips hebt?!
Ga zelf donderdag voor de 1e x met ovu test beginnen en ben ERG benieuwd of ik eitje krijg op moment dat ik denk dat ik hem krijg!

Ook andere meiden die dit lezen en er ervaringen mee hebben of tips van harte welkom!
 Greetz ZuuS

Hoi Zuus,

Ik ben niet Nataly maar wil toch effe reageren.
Ben zelf bezig voor de tweede(heb 1 dochtertje van 1,5)
Bij haar heb ik na 7 maanden ov.test gebruikt.Die had ik bij de apotheek gekocht.Ik had gewoon een cyclus van 28 dagen,en op dag 17(niet verwacht) was de test positief,dus dan kan je binnen 36 tot 48 uur je eisprong verwachten.We hebben die dag geklust en de dag erne(dag 18) want de dag erna was ook positief,
En het was de eerste maand met de o.test meteen raak!
Nou willen we een tweede,en zijn bezig aan ronde 3 en heb deze maand weer voor het eerst testen gekocht via internet,en had ik mijn o.op dag 13(cyclus van 28)Dus heel anders dan bij nummer 1.Ben benieuwd.

Heel veel succes ermee!!!!!!!!!1
groetjess

Hee Natas!

Nou dat geeft de burger moedt!!!Na 7 mnd gestart met ovu test en meteen raak, i hope so!!Maar dan zie je wel weer in jou geval dat de eisprong kan verschillen. Wat een uitvinding he die ovu test!
Ik dacht zal ik ze proberen want ben ECHT benieuwd wanneer ik dat ei leg!!en verwacht hem maandag maar of dat ook zo is!!
Dus ik was even bij plaatselijke kruidvat en natuurlijk weer bekenden in de winkel en wist ze niet 1 2 3 te liggen, maar ja; daar zag ik ze haha!Maar nog maar even rondgewandeld tot ik geen bekenden meer zag en mn slag geslaan!Nog gevraagd of t uitmaakt op wel dagdeel je test maar maakt niks uit, maar 4 uur van te voren niet piesen, dus dat wordt s morgens, anders redt ik dat niet!haha

Bedankt voor je reactie en jullie ook veel succes!!
xx ZuuS

Hai Hai,

Ik ben indedaad met de ovu testen begonnen en heb nog geen dubbele streep gezien. Ik heb die van Sensitest.

De reden is dat ik nu 3 maanden aan het temperaturen ben en heel verschillend volgens mijn temperatuurkaartjes mijn ei heb gehad. De eerste keer rond dag 17 en de 2e keer rond dag 22. Ik heb helemaal niet zo'n lange cyclus. De eerste keer was ie 26 dagen en had ik mij ei op dag 17. Vond ik erg raar want ik dacht dat je 14 dagen na je ei ongesteld zou worden. Bij mij was dat dus 9 dagen en in mijn 2e tempcyclus was dat 10 dagen.

Heb ik waarschijnlijk even verkeerd geklust al die maanden (zit nu in ronde 8). Ben heel blij dat me dat nu duidelijk is geworden.

Op dit moment zit ik op dag 15 van mijn cyclus en klus nu om de dag (vind ik soms best een opgave hoor vooral als je druk sociaal leven hebt en full time werkt) zodat ik zeker weet dat we nu goed zitten. Als ik een dubbele streep heb bij mijn ovu test laat ik het jullie weten.

Veel liefs
Nataly

Nou, dat is voor mij weer een bevestiging om met ovu test te starten!!!En inderdaad erg verschillende momenten dat je je eitje hebt!?Blijkt wel weer dat je niet 14 dagen voor nod eitje hoeft te hebben.

Gaat net de telefoon; vriendin vroeg of ik thuis was voor koffie.....belt normaal nooit op di, denk dat ze komt vertellen dat ze 2e krijgt; heb echt zo'n voorgevoel!! beetje dubbel dus!Wil ik ook!!!
x ZuuS

JAAAAAAAAAAAA, IK WIL OOK!!!!!!

Mijn beste vriendin is zwanger (moet nog 6 weken) en ik ga daar vrijdag weer naar toe. Vind het heeeeeel leuk voor haar maar dan denk ik, ik wil nu ook zwanger zijn. Zij was binnen 2 maanden zwanger, het is niet eerlijk.

Maar ja, ben nu druk aan het klussen en mischien is het wel raak rond mijn NOD van begin september 2006. Ik houd moed!

Veel liefs
Nataly

Ja inderdaad!! Maar ze kwam dus gewoon gezellig even langs met haar dochtertje van 3....en ik maar denken wanneer zegt ze t!Haha, omdat ik t wel verwacht had, maar ik ga er dus ook niet naar vragen, want ja miss zijn ze al tijdje bezig en zou het zelf ook niet prettig vinden als iemand je dat zo direct vraagt!
Weet bij jullie iemand t dat jullie bezig zijn?
Welke ronde? dacht ronde 3?2e kindje toch?
ik 11 sept nod, dus iik eerst bij jou mee duimen en dan andersom!!haha
succes! x ZuuS

Hai, hai!!!!

Ik heb mijn NOD tussen 2 en 9 september, ben dan op vakantie in Toscane. Ga 3 september op vakantie tot en met 15 september. Dus.......... of ik wordt op vakantie ongi of ik ben zwanger!!!!! Spannend!!!!!

Ik ben 1 maand 34 jaar, woon in Hengelo Overijssel (ben dus een echte tukker) en zit in ronde 8 voor ons eerste kindje. Ja Ja, ben de liefde van mijn leven pas op mijn 29ste tegen gekomen. Kan gebeuren!

Voor mijn gevoel begint de tijd te dringen en wil ik nu zwanger zijn. Hoe zit dat bij jullie?

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan