Hee Nataly!

Heej!
Un tukker en een limbo....als dat maar goed gaat!!
Kom uit noord limburg en ben 24. Mn vriend is net 36 geworden en zijn 5 jaar samen.
Had eerst t gevoel van wil zeker kids maar was er nog niet aan toe en dacht toen; wanneer komt die switch dat ik er wel aan toe was. Maar sinds een aantal maanden...jaaaa daar was t!!
En toen ik erover begon had mn vriend ook meteen iets van ja dat is een goed plan!!(gelukkig want zou t erg vinden als je wil en je vriend wil nog niet)maar ja hij is ook ouder. Niet dat we dat ooit echt ervaren hebben, want zitten echt op 1 lijn en gaat super!!
Merken alleen dat in vrienden groep meesten wel al aan kids bezig waren, maar vonden we toen wel erg leuk, maar voor ons zelf nog niet, maar echt super gevoel nu dat we er samen voor gaan!Heerlijk!!
En ja wij zijn ook op vakantie met nod, spannend he!!
 Hoop echt dat jullie en wij met zn drietjes mogen gaan!!
xx ZuuS

Ach ja, praten we lekker samen in ons eigen dialect

Als je vorig om deze tijd zou vragen of ik al met kinderen bezig was dan had ik heel hard NEE geroepen. Ik wilde nog zoveel en dacht dat als je kinderen hebt je niks meer kan en alleen thuis moet zitten. Sinds mijn schoonzusje een dochter heeft weet ik dat het ook anders kan en dat je heel veel terug krijgt. Ik heb  dus sinds januari van dit jaar dat ik de kriebels voel en dus ook met de pil gestopt ben.

Schoonzusje heeft inmiddels een kleine en beste vriendin is zwanger dus waarschijnlijk zijn daarom bij mij de kriebels ook gekomen. Is helemaal niet erg en juist wel leuk.

Ik ben een enorme flapuit dus eigenlijk weet iedereen in mijn omgeving al dat we bezig zijn. Kan m'n mond toch niet houden. Vind het ook niet erg en juist wel leuk om er over te praten. Heb zelfs verteld dat we nu  aan het temperaturen  en aan de ovutesten zijn.  

Veel liefs
Nataly

ja ik zou ook soms wel op de kerktoren willen klimmen en t van de daken schreeuwen, maar van andere kant hou ik erg van zekerheid...en vindt ik t ook nog wel lekker zo dat wij 2 t alleen weten.
Vriendin uit groep vertelde 4 jaar geleden al dat ze met pil gestopt was en ja zegt er nu nix meer over en ik ga t niet vragen, want als ze graag iets wil vertellen dan doet ze t wel.(zo'n goed contact heb ik er nou ook weer niet mee!)
En inderdaad sinds mn schoonbroer en schoonzus dochtertje hebben vonden wij t steeds leuker en sta je er dichter bij en vrienden natuurlijk ook!!Denk vooral mn vriend daardoor t steeds leuker gaan vinden.
Welke ronde waren jullie ook alweer?
x zuus

oh zie t al!8!nou nu op naar die dubbele streep en nog even doorklussen, tussen al t werken en drukte door he!!;-)
succes!
x

Ja, Ja vanavond wordt er weer geklust!!!!! Weet je wat ik lastig vind, je afscheiding in de gaten houden??????? Weet heel vaak niet waar ik op moet letten, ben net naar de wc geweest en toen had ik veel slijmerige afscheiding.

Wat zou dit betekenen????

Ga vanavond weer een ovutest doen en dan fijn aan het klussen.

Hopelijk heb ik twee strepen!!!!!!

Ik zie iedereen morgen weer, ben vanavond te druk om te mailen, hihihihihi!

Veel liefs
Nataly

Dan wel vanav 4 uur voor test niet piesen he!!!;-)
Ja en wat afscheiding betreft, is onze 2e ronde en vorige ronde niet bewust mee bezig geweest, maar zal deze maand eens opletten!!!Maar zo te lezen ben je dan rond je vruchtbare periode geloof ik??Och, de test zal t je straks wel vertellen en meid klus ze en erna goed met de beentjes de lucht in he!hahahaha
Ik ga ff verder met koken en me dan goed uitleven met vriendin op de spinningfiets!Heerlijk!
Tot morgen dan maar!!
xx ZuuS

Hai,

Heb gisteren dus een ovu test en helaas nog geen dubbele streep. We hebben wel lekker geklust , is altijd fijn!!!!!! Inmiddels zit op dag 16 dus mijn ei zal er wel aan zitten te komen. Mijn temperatuur is ook nog niet hoog dus moet ik nog even geduld hebben.

Vanavond maar weer testen en afwachten. Ik wil mijn EI!!!!!

Veel liefs
Nataly

Middag!
Zo kom net uit zwembad met mn schoonzussie en nichtje van 3; heerlijk om die kleine zo te zien genieten!!en dan denk ik.....(ja inderdaad)..
Oja ik heb wat voor je:hahaha je wilde toch een ei!!
Nou hoop dat je snel dubbele streep hebt. wordt steeds blijer van de uitvinding ovu test!!Ga er morgen vroeg mee beginnen!
Had vanmorgen ook super zin in... maar hebben ons in weten houden zo van, kunnen die energie beter bewaren voor komende dagen....
test jij altijd s avonds de ovu test?ik ga hem s morgens testen. drogiste zei ook dat tijdstip tegenwoordig ook niks meer uitmaakt! en ik werk onregelmatig.
Nou meid op naar die dubbele streep he!!Ik duim!
xx ZuuS

Terug
Bovenaan