Hee Nataly!

Bedankt voor je ei!!!!!!!!!! hihihihihi

In de bijsluiter staat GEEN OCHTENDURINE!!!! dus daar hou ik mij maar aan. Aangezien ik full time werk ga ik ook niet testen op mijn werk dus dan blijft alleen 's avonds over. Ik kan dan ook het beste 4 uur niet plassen al zit ik soms wel te wippen op de bank dat ik zo nodig moet.

Ben zo benieuwd waneer mijn ei nu komt?

Veel liefs
Nataly

Ik heb een Clearblue test gekocht(wel prijzig) maar daar staat in bijsluiter dat t niets uitmaakt. Dan zal jij wel een andere hebben. En heb t daar nog extra gevraagd, dus dat zal wel verschil zijn tussen testen dan.?!Er veschijnt ook een smiley als je ei er aan komt en je hoeft geen strepen te vergelijken. Lees hier ook vaker dat ze t niet zeker weten omdat de 2e streep vaag is..en hou wel van duidelijkheid.

Welke test heb jij? En temperatuur je al lang? Dat moet wel s morgens he als je nog in bed ligt, op zelfde tijdstip he?

Laat ff weten als je ei er aan komt!!
Heb je nu vakantie of log je op werk in?
Ik heb vandaag en morgen vrij! vrijdag een vroege en weekend vrij!(begeleidt verst. geh. in thuissituatie) jij?
xx

Ik heb testen besteld via sensitest.nl. Waren niet van die dure. I

Ik wil deze maand bijna elke dag testen en daarom heb die van claerblue nog niet besteld vanwege het feit dat mijn ei heel onregelmatig is en me dat dus te duur wordt. Als het deze maand niet duidelijk wordt met de ovutesten dan koop ik die van clearblue.

Ik ben nu voor de derde maand aan het temperaturen, eerste maand dag 17 mijn ei en tweede maand dag 22! Ik hou het allamaal bij op fertilityfriend.com. Is heel handig en duidelijk en het programma rekent voor jou je eisprong ui. Volgens mijn huidig kaartje is mijn ei NOT DETECTED (site is in het engels vandaar). Elke dag gaat mijn wekker om 07.10 uur om mijn temperatuur te meten.

Zit in de baas z'n tijd te forummen, oeps!!!!! Werk bij een woningcorporatie en daar is het nu rustig omdat het hier nog bouwvakvakantie is.

Veel liefs
Nataly

Ik betrap mn eigen er ook wel eens op dat ik weer op twerk hier zit te loeren als t rustig is!!Maar wil dit zo veel mogelijk beperken en log nu voornamelijk thuis in, maar laptop staat bijna hele dag aan, dus geregeld ff kijken of er weer wat nieuws staat!!
Nou succes met testen en met klussen!!!
xx ZuuS

Hoi Nataly en hoi Zuus,

Mag er ook een Brabo bij?
Sinds gisteren ben ik ook aan de ovutest. Ik heb er niet zo'n goed gevoel bij. Denk nu dat ik toch geen ei ga vinden en zo. Stom hè. Ik vind dat ik er al veel mee bezig ben en dit is helemaal confronterend! Elke dag weer met je neus op de feiten: nog geen ei!Vandaag ook getest op het werk. Alles netjes opgeruimd: laat ik het clear blue papiertje (de verpakking) op de plee liggen! Shihit! Komt een collega met dat papiertje: is dat van jou? Ik voelde mijn hoofd veranderen in een tomaat. Oeps!
Nou ja, de meesten weten dat ik er mee bezig ben (maar dit hadden ze nou ook weer niet hoeven vinden...)

Groetjes,
M3

Kom er bij kom erbij zet je zorgen maar op zij!!!
Gezellie een egte brabandur!
En strakke actie meid je cb papiertje op de plee........inderdaad rode-pieper-actie...
Hoezo zo ' onzeker' dan betreft ovu test?Zijn jullie al lang bezig? en vanwaar je naam?heb je er al 3?!
Ik verwacht maandag eitje(volgens mn tellingen en vorige cyclus) en start morguhvroeg met ovu test!Zal de bijsluiter zo nog ff doorlezen(als of ik dat nog niet gedaan heb!!)
welke test gebruik jij mama van 3?
xx succes ZuuS

Goeie Murge!
Daar in tukkerland ook zo'n shit weer?!
Maar goed dat we vandaag vrij hebben en er niet op uit hoeven tot vanav.(eten met collega's)
Vanmorgen dus 1e ovutest gedaan en werd al niet wakker met zo'n volleblaas gevoel en op comando piesen is al niet mn sterkste kant, maar het verliep prima en zoals verwacht een leeg rondje en nog geen smiley.
Ik heb ma. volgens mn eigen telling eisprong, wanneer zal ie dan lachen?Zondag?want hij geeft aan dat je eisprong eraan komt/cq begonnen is  toch?ben benieuwd!
Zijn trouwens maar wel alvast aan de klusweek begonnen onder t motto van:
een goede voorbereiding is t halve werk!!
Jij al een dubbele streep?!
las trouwens laatst dat t goed is dat de vrouw nadat de man klaargekomen is ook zeker klaarkomt, omdat je baarmoeder dan een soort zuigende werking heeft en dat klopt ook!(was een tip!;-))
Groetjes en unne limburgse knoevel!!

Hallo,

Zal ik eens wat vertellen, hier schijn de zon, ole ole ole!!!!!! Maar...... volgens mij komt het slechte weer naar het oosten toe dus zullen wij vanmiddag wel regen gaan krijgen.

Gisterenavond weer geen dubbele streep, maar ik denk dat mijn periode er nu aan zit te komen. Heb veel slijmerige afscheiding en volgens fertilityfriend.com is dat een goed teken en zij schatten dus je vruchtbare periode in op basis van je temperatuurkaartjes. Die van mij begint dus vandaag en eindigt 1 september (had de laatste twee keer een erg wisselende cyclus 26 en 32 dagen).

Mijn temperatuur was vanmorgen 36,2 (laag dus) maar we gaan er toch maar weer voor vanavond. Mijn vriend noemt het ook al 'klussen' net zoals  de meiden hier, hihihihi!

Wat betreft dat klaarkomen, ik hou er niet echt rekening mee maar als het effe kan toch wel na hem, en achteraf met een kussen onder de kont sinds twee weken.

Is wel hilarisch. Liggen we innig in elkaar verstrengeld, grijp ik alvast een handdoek en hij met 1 hand een kussen. En dan 1,2,3.......... handdoek ervoor en snel het kussen eronder, hahahaha! We liggen zelf ook iedere keer in een deuk.

We zitten  nu in ronde 8 en heb het idee dat ik nu wat relaxter mee om ga, had de eerste maanden heel sterk 'het moet, het moet" en pushte mijn vriend best wel. Nu ik het allemaal wat beter in de gaten hou met mijn temperatuur en die ovutesten geeft het mij wel wat meer rust. Ik weet dat ik denk ik wel een eisprong heb en je bent er wel bewuster meer bezig. Vind ik veel prettiger.

Maar ja straks komt het wachten en dan heb ik wel moeite met het loslaten. De laatste keren heb ik ook helemaal niks gevoeld of ik nu zwanger was of ongesteld moet worden, ik heb geen kwaaltjes behalve dan een paar dagen van te voren bruin bloedverlies (een teken dus dat ik ongesteld ga worden). Afwachten dus....

Veel liefs en ajuus (zoals de tukkers zeggen)
Nataly

Terug
Bovenaan