Hallo,
Zal ik eens wat vertellen, hier schijn de zon, ole ole ole!!!!!! Maar...... volgens mij komt het slechte weer naar het oosten toe dus zullen wij vanmiddag wel regen gaan krijgen.
Gisterenavond weer geen dubbele streep, maar ik denk dat mijn periode er nu aan zit te komen. Heb veel slijmerige afscheiding en volgens fertilityfriend.com is dat een goed teken en zij schatten dus je vruchtbare periode in op basis van je temperatuurkaartjes. Die van mij begint dus vandaag en eindigt 1 september (had de laatste twee keer een erg wisselende cyclus 26 en 32 dagen).
Mijn temperatuur was vanmorgen 36,2 (laag dus) maar we gaan er toch maar weer voor vanavond. Mijn vriend noemt het ook al 'klussen' net zoals de meiden hier, hihihihi!
Wat betreft dat klaarkomen, ik hou er niet echt rekening mee maar als het effe kan toch wel na hem, en achteraf met een kussen onder de kont sinds twee weken.
Is wel hilarisch. Liggen we innig in elkaar verstrengeld, grijp ik alvast een handdoek en hij met 1 hand een kussen. En dan 1,2,3.......... handdoek ervoor en snel het kussen eronder, hahahaha! We liggen zelf ook iedere keer in een deuk.
We zitten nu in ronde 8 en heb het idee dat ik nu wat relaxter mee om ga, had de eerste maanden heel sterk 'het moet, het moet" en pushte mijn vriend best wel. Nu ik het allemaal wat beter in de gaten hou met mijn temperatuur en die ovutesten geeft het mij wel wat meer rust. Ik weet dat ik denk ik wel een eisprong heb en je bent er wel bewuster meer bezig. Vind ik veel prettiger.
Maar ja straks komt het wachten en dan heb ik wel moeite met het loslaten. De laatste keren heb ik ook helemaal niks gevoeld of ik nu zwanger was of ongesteld moet worden, ik heb geen kwaaltjes behalve dan een paar dagen van te voren bruin bloedverlies (een teken dus dat ik ongesteld ga worden). Afwachten dus....
Veel liefs en ajuus (zoals de tukkers zeggen)
Nataly