HEEEEEEEEEEEELP !!!!!

Hallo,

Ik heb mijn zoontje matthijs ingebakerd van 3 maanden tot een half jaar en hij is er veel rustiger door gaan slapen.
Ik heb ook veel gehad aan het boekje rust en regelmaat.
Probeer je kindje zodra het moe wordt in bed te leggen met zo min mogelijk prikkels erom heen.
Ok kan je bij prenatal een baby ei kopen waar rustgevende geluiden uitkomen dit maakt je kindje rustig.
Geef je kindje als het wakker wordt een flesje, laat het even spelen en leg het als het in haar oogjes gaat wrijven direct weer terug in haar bedje.
Vaak huilen kinderen van de moeheid en niet van de honger.
Je kunt ook eens voeding voor hongerige baby's proberen bv friso extra, dat vult wat beter waardoor je kindje misschien langer tevreden is.
succes
 
Hallo,

pff beetje late reactie maar ja   beter 1 dan geen.

Allereerst wil ik zeggen dat ik mijn dochtertje heus niet anderhalf uur heb laten
krijsen in haar bedje.   Ze huilde ff en was dan weer stil en zo is dat anderhalf uur
doorgegaan.  

En ja... mijn eerste dochter was heel makkelijk,   sliep na twee weken door en huilde
bijna noooooit.

Maar ja....  
Het gaat nu wel iets beter,   ze slaapt graag op haar buikje in de box, want naar haar bed wil ze nog niet overdag en snachts slaapt ze door.

Straks hebben we toch voor de zekerheid nog een afspraak bij de kinderarts om ze toch ff na te laten kijken.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties


groetjes wendy
 
Terug
Bovenaan