heeeeeel onzeker!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik ben 4,5 week zwanger...nu heb ik vandaag een paar druppels helderrood bloed verloren!!! schok me kapot. meteen de dokter gebelt en die zegt tja kan een miskraam zijn als je verder ongi wordt!!! boehoeeeeeeeeeeeee...ikke helemaal ontdaan. Nu bloed ik niet meer, tis bij die paar druppels gebleven. Ik ben zooooooooooo bang!!! Ik moet volgende week weer een test doen of ik nog steeds zwanger ben ja of nee, dus dit wordt een hele onzekere week voor me... kan niet meer doen dan afweachten. ik ben heeel bang dat het niks meer wordt en ik een dezer dagen toch gewoon ongi ga worden. Als ik buikpijn kreeg moest ik de dokter weer bellen. Zij zei dat als het bij deze paar druppels zou blijven het geen kwaad kon omdat het dan innesteling betreft...maar ik dacht dat dat allang geweest was???? Ik snap er nu niks meer van en blijf met spanning afwachten... bedankt voor het lezen het lucht een klein beetje op... snik snik

knuffels voor jullie allemaal van een onzekere sweety

Hoi Sweety,

Ik kan mee heel goed voorstellen dat je je onzeker voelt.
Ik heb een schoonzus en met haar eerste zwangerschap verloor ze na een paar weken wat bloed. Ze heeft toen ook gelijk de dokter gebeld en ook zei moest toen even afwachten, maar gelukkig was alles goed en heeft ze de zwangerschap gewoon kunnen voldragen. Laat de moet dus niet zakken wat het kan inderdaad nog te maken hebben met de innesteling.

In iedergeval heel veel sterkte.

Xxjes,
Lin

hey sweety,
je moet ook niet alles uitstrooien !!!!!!!
je moest zelf de grootste glitters behouden
ik hoop dat het bij de drupjes blijft en het inderdaad de innesteling was
ik ga er vanuit dat je klein wondertje zich nu goed vastgebeten heeft om na 9 maanden als prachtje op de wereld te komen
ik blijf voor je duimen
sterkte en veel liefs van tamaar

Hé lieverd, wat is dat nou! Wat zul je geschrokken zijn!
Maar probeer niet bij de pakken neer te gaan zitten meid, we gaan er gewoon van uit dat het een innestelingsbloeding betreft. Als het vruchtje in de baarmoeder komt, nestelt het zich in het slijmvlies van de baarmoederwand. Dat hier wat bloed bij vrij kan komen is wat vaak na ongeveer een week na bevruchting gebeurt. Echt weten doe ik het niet, maar ik kan me zo voorstellen dat als het vruchtje daar in dat slijmvlies verder groeit (en dat gaat heel hard!), dat er ook dan weleens een bloedvat kan springen, wat jij vervolgens in je broekje vindt.
Zo te lezen heb je een fijne ha die je serieus neemt en waar je terecht kunt als je het niet vertrouwd. Gelukkig maar!
Probeer erop te vertrouwen dat het goed gaat meissie, ik duim heel hard voor je!

Dikke knuffel,
Tess

Hee daar,
Was dat nou, niet snikken hoor anders snik ik mee.......
Mijn collega heeft dat ook gehad en daarna nog een paar keer....maar die is nog steeds zwanger en alles gaat goed. Blijkbaar een bloedvaatje.
Maar snap goed dat je je onzeker voelt hoor, dat blijft dan toch wel. En die dokters stellen je dan niet echt gerust, ze zijn wel eerlijk natuurlijk, maar het kan dus ook innesteling zijn.
Kop op hoor meis

owww meiden bedankt hoor maar ik denk serieus dat het voor mij over is...zag een bruin vliesje ( dacht ik) in de wc en ik druppel nog steeds heel af en toe was helderrood bloed...ik voel me ook helemaal niet meer zwanger. kan er gewoon niet van slapen..ben heel depri momenteel...zal wel weer goed komen heeft blijkbaar zo moeten zijn...als het vruchtje niet goed is is dit gewoon moeder natuur...maar maakt het niet minder pijnlijk...ik wacht wel weer af of morgen mijn ongi doorzet en ik flink ga bloeden..
ieder geval hartelijk dank voor jullie lieve berichtjes!!!!

voor jullie ook al het goeds verder en duimerdeduimduim!!

kusssssssssssss lieverdss

oh weiffie toch, snap dat je depri bent zeg maar geef je hoop niet op t kan er toch nog zitten. Ik hoop zo voor je dat t vals alarm is allemaal.

Hoi Sweety,
Ben erg benieuwd naar hoe het inmiddels met je gaat!!!!
Hopelijk valt het mee voor je!
Groet R

Terug
Bovenaan