heeeeeel onzeker!!!

Hallo Sweety,

Ik kom net online en ik lees je bericht. Wat verschrikkelijk. Ik weet zeker dat jij zelf het beste voelt wat er aan de hand is. Dus dat je een vroege afvloeiing hebt. Toch zou ik voor de zekerheid als de ongi niet doorzet toch volgende week nog een test doen. Volgens mij is hcg snel uit je lichaam weg als je niet meer zwanger bent.
Probeer de komende dagen iets leuks te doen met alleen jullie twee. Mijn ervaring is dat zoiets gedeeld moet worden.
Ik hoop dat je snel weer zwanger blijkt te zijn!!

Liefs nathalie  

Lieve Sweety,

Ik ben het weekend weg geweest en lees het nu pas....ik heb nu de tranen over m'n wangen rollen. Ik lees mijn eigen verhaal....toen ik gister naar de wc ging schrok ik me kapot...bloed....het ging over maar vandaag is het terug. Ik zal zo bellen met de verloskundige, maar ik heb in November ook al een miskraam gehad en dit voelt gewoon niet goed.
Meid, ik vind het zo erg voor je. Ik begrijp (denk ik) een klein beetje hoe je je voelt. Huil het lekker uit de komende dagen. Ook ik voel me nog steeds zwanger, maar vrees het ergste....Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent en er niet zo lang over doet als ik.
Veel liefs Kaly

Lieve sweet!!!

ook ik lees dit pas voor het eerst!!! Hoe is het nu met je????? Kop op meis!!! Liefs en een dikke knuffel!!!!! Em

hoi lieverds!!
Zondag is het vruchtje zelf eruit gekomen, wel een raar gezicht hoor! dit had ons kindje kunnen worden...ff gehuild geslikt en nu weer door naar de volgende ronde.. de ongi is achteraf nog meegevallen, wel 2 dagen langer dan normaal maar ja das heel normaal.

op naar de volgende ronde maar weer!!

Kaly!!!!owwwwwwww meid wat hoop ik dat het toch nog goed gaat voor je!!! ik duim me suff dat je niet hetzelfde hebt als ik!!! heel veel sterkte toi toi

Meiden bedankt voor jullie steun!! Ben er ff wat minder maar lees nog altijd mee hoor!!!

knuffels voor jullie allemaal!! xxxxxxxxxx

lieve sweety wat erg voor je meid!!!!!!!!!!! had het je zo gegund. hoop voor je dat je je snel weer wat beter voelt!!!!!!!! en wij zijn er hier om je te steunen en er voor je te zijn. meid volgende ronde nieuwe kansen en dat het dan wel goed mag gaan!!!!!!!! ik denk aan je en zal voor je duimen. groetjes xxxxxxxxx mirandaimg]url=http://www.TickerFactory.com/]

Hallo Sweety,

Wat een teleurstelling voor jullie... Ik hoop dat je snel weer aan de gang kunt voor een volgende poging.

Heel veel liefs en sterkte Nathalie

Terug
Bovenaan