Heeft er iemand positieve ervaringen met Tarwekiemolie capsules????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Nou de kop zegt het al he....
Vandaag heb ik Tarwekiemolie capsules gekocht, ik had er het eea over gelezen.
Het schijnt goed te zijn voor de rijping van de eicel en de innesteling.
Ach ja we proberen het maar gewoon.
Heeft iemand hier een positieve ervaring mee ?
Ik hoor het graag.
Liefs Rene

Nee, ik las het ook pas van de week hier op het forum. Ik hoop voor je dat het werkt want dat verdien je!

Groetjes, Tessje.

hihihi ik ben ook heel lief!!! Maar nee, hoor, ik gun het je echt! Het moet nou maar eens jouw beurt zijn!

Hoi Hoi !!

Ik had een vrij onregelmatige cyclus en ben ook begonnen met tarwekiemolie en ik moet zeggen dat ik nu steeds na 25 dagen ongesteld wordt !!! Ik heb het de afgelopen twee maanden niet regelmatig ingenomen ( na mijn ei gestopt met innemen ) en dan wordt ik precies na 28 dagen ongesteld................. Bij mij is het dus zo dat het mijn cyclus verkort wanneer ik ze regelmatig neem.............. Hoop dat je hier wat aan hebt !!!

groetjes,

Blanca

quote: rene 26 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2006 17:09:37'));

Hoi meiden,
Nou de kop zegt het al he....
Vandaag heb ik Tarwekiemolie capsules gekocht, ik had er het eea over gelezen.
Het schijnt goed te zijn voor de rijping van de eicel en de innesteling.
Ach ja we proberen het maar gewoon.
Heeft iemand hier een positieve ervaring mee ?
Ik hoor het graag.
Liefs Rene

Hoi Rene 26

Als het een product is op natuurlijke basis dan zou ik het proberen als ik jou was. Dan zou ik denken baat het niet dan schaadt het niet. Maar ik hoop voor je dat het helpt want dat is nou net de doelstelling!   Veel succes en laat het me weten als het helpt en op natuurlijke basis is!

Liefs Bloem 25

Hoi Rene,
Wat zijn dat, tarwekiem-olie?
ik probeer ook al een tijd zwanger te worden.
Gr.Signella

Hoi Bloem,
Het is een natuurlijk product, tenminste ik neem aan van wel.
Ik heb ze gekocht bij Het Kruidvat en ze zijn niet duur. 2.50 dacht ik.

Siggie ik heb op google Tarwekiemolie ingetoetst en daar info over opgezocht, je krijgt er een regelmatige cyclus van, die van mij varieerd van 25 tot 31 dagen. Ook zou het goed zijn voor de ontwikkeling van de eicel en voor de innesteling.
Ik probeer het gewoon, volgende week heb ik mijn eisprong (als het goed is zaterdag) dus we zullen zien of het werkt.
Zo ja dan horen jullie het meteen natuurlijk
Liefs Rene

Terug
Bovenaan