Heeft er iemand positieve ervaringen met Tarwekiemolie capsules????

Hoi Elisa,
Kijk dat is nou nog eens goed nieuws, dat wil ik horen.
Ach het is goed spul lijkt mij, als je leest waar het allemaal goed voor is...
Alleen zijn ze inderdaad rot om door te slikken, harde dingen.
Je voelt ze zo blijven hangen in je keel
Liefs Rene

Hoi Rene,
Veel succes met het proberen, als ik al die verhalen zo lees moet het de moeite waard zijn!!! Als deze ronde niks oplevert voor mij ga ik het ook eens proberen! (Moet nog drie dagen wachten)

Groetjes Bloem 25

Hoi

Ik dacht laat ik ook maar weer eens reageren.

Ik slik sinds enkele dagen ook de tarwekiemolie capsules.
Was even zoeken voor ik ze had, want ze hadden het niet overal.
Ik vond ze bij de DA.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de capsules erg mee vind vallen.
Ik slik ze gemakkelijk met wat water door.

Mijn eerste ronde had ik een cyclus van 46 dagen. Vond ik erg lang.
Nu was ik netjes na 28 dagen ongesteld. Maar dat kon nog niet van die capsules komen want die slik ik net twee dagen.
Maar ik vind het wel het proberen waard.

Kortom succes voor iedereen!!!!

Liefs Mier

Hoi Mier,
Dat is beter zeg van een cyclus van 46 dagen naar 28. Dat schiet tenminste een beetje op. We zullen zien wat de Tarwekiemcapsules ons brengt..
Liefs Rene

Hallo iedereen,

Heb gisteren bij de drogist info gehad over de tarwekiemolie.
Hij vertelde juist dat je het beter niet kon gaan slikken om een regelmatige cyclus te krijgen, het was meer voor je weerstand en wat pijntjes weg te halen bij je menstruatie.
En als je al zwanger bent terwijl je het nog niet weet kan het wel invloed hebben op je baby! Het is niet super schadelijk ofzo maar liever niet.

Ik dacht ook dat ik het na jullie ervaringen maar eens moest gaan slikken maar denk er nu toch wel anders over.

Misschien nog iemand met deze ervaring?

Gr. Roos

hallo allemaal,

Gelukkig ben ik dan niet de enigste die die dingen zo moeilijk vind om te slikken hihihi
Ik elk pilletje altijd doorslikken maar deze blijven vet hangen gister stikte ik er zowat in maarja gewoon doorgaan. Ik heb nog niet echt veel negatiefs gehoord over die capsules.
Ik snap wel dat ze ook voor de weerstand zijjn en zo maar heb veel stukken gelezen met verhalen over het positieve effect bij het zwanger worden. wat gek dat ze dat dan bij de drogist zeggen maar misschien is dat wel zo hoor. Maarja wat je ook al zegt baat het niet dan schaadt het niet is allemaal natuurlijk zou leuk zijn als dit zou helpen voor iedereen. Het is zo en zo al tof als ik vele hoor dat je cycles naar beneden gaat.
Hoe lang zijn jullie allemaal al bezig om zwanger te worden en gaan jullie ook voor numero 1.

Fijn weekend allemaal
liefs liz

quote: grover reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-01-2006 10:20:07'));

Hoi hoi!!

Ik heb de tarwekiemolie dingen al een hele poos in huis, slik ze niet regelmatig, had ze toen namelijk gekocht voor mijn weerstand.
Ach misschien kennen jullie het wel.... slikken tot het over is en dan vergeet je het weer??
Ik heb ze dus nog staan en ik ga ze zeker innemen als blijkt dat het helpt!!!

En idd, ze zijn rottig door te slikken, slik ook folium van kruidvat die zijn groter maar die heb ik zo weg, dit zijn balletjes en die willen op een of andere manier niet zo goed hahahaha

Maar goed, allemaal succes!!

Fijn weekend!

Grover

Hoi Grover,

Je hebt bij de apotheek ook zo n klein clickbakje met die foliumzuurpilletjes erin die zijn iets groter als een anticonseptiepil die kan je zo doorslikken echt een super handig ding.

Succes

die ga ik kopen!!!!!!!!!!! nu dag 53 niet zwanger, dus ik kan wel wat hulp gebruiken!!! thanks en allemaal succes met zwanger worden!!

Terug
Bovenaan