Heeft het temeraturen nou toch niet gewerkt??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

ik had laatst een stukje getypt over dat temperaturen goed werkt. Ik had namelijk op de dag nadat ik mijn eisprong verwachtte een verhoging van mijn temp. met 0.6 graden. Alleen lees ik overal dat dat dan zo blijft totdat je weer ongesteld moet worden. Nou was het bij mij maar een dag zo! Hoe kan dat? Is het dan toch geen eisprong geweest maar alleen maar wat verhoging toevallig?? Vind het zo gek.
Heb ook absoluut niet het idee dat ik zwanger ben nu, al zag ik ergens in de verte net wel een heel klein rozeachtig iets op het wc papiertje (zou vandaag dan ergens de innesteling moeten zijn) maar je maakt jezelf, ondanks dat ik zeg er niet zo mee bezig te zijn, toch gek! Wie weet raad, haha!

groetjes Mellow

Hoi mellow
Ja dat kan een innesteling zijn!en die temp.daar weet ik helemaal niks van daaar hou ik me op het moment nog niet mee bezig.we proberen eerst zo.ik heb al een dochter en die is er in een maand tijd verwekt maar nu beginnen we ook aan ronde 3 dus.mag ik wat vragen stellen aan je hier komen ze:
Hoe lang zijn jullie al bezig?
Is dit je 1e zwangerschap of de 2e?
Heb je een cyclus van 28 dagen?gem?
Als je niet zeker weet dan kun je ook op www.predictor.nl kijken of op www.babybrabbel.nl is ook intres.en steek je ook van alles op! het zijn maar tips maar ik heb er mn vruchtbare dagen op gezocht.
maar ik denk dat wij de afgelopen 2 maanden te hard vanstapel liepen en we vrijden ook iederedag dus ik denk dat dat bij ons de fout is geweest..ik denk dat ik maar een s gewoon om de dag of om de 2 dagen ga doen hebben we toen bij mn dochter ook gedaan!ik hoop dat het dezemaand mag/gaan lukken.

heel veel liefs karin

Hoi Karin,

nou...het was bijna niets wat ik zag net hoor! Kijk denk ik door een "roze"bril waardoor het roze leek, haha.
Wij hebben volgens mij redelijk wat gemeen (we hebben elkaar al eens eerder op het forum gesproken)
Wij hebben ook al een kindje, dus gaan voor onze tweede. De eerst was ook  in één maand raak. Dat ging errug snel, haha. Stiekem verwacht je dat dus nu weer!
Verwacht volgende week dinsdag zo'n beetje mijn nod. Dat was dan de tweede poging, anders dus ook op naar de 3e.
MIjn cyclus is tussen de 31 en 35 dagen zo'n beetje. Niet echt heel erg hetzelfde iedere maand.
Heb idd ook al op die sites gekeken. Wel leuk om dat zo te berekenen.
Deze maand hebben we echter maar 1 keer geklust rond mijn eisprong, dus ben bang dat het niet gelukt is hoor. Kan natuurlijk wel, maar ja. Volgende maand (als het niet gelukt is) dan gewoon vanaf een week voor de eisprong tot 3 dagen erna om de één of twee dagen klussen, dan kan het daar niet aan liggen!

Jij gaat ook de derde ronde in dus?? (ik praat alsof ik dat ook al ga, maar laat ik eerst eens rustig afwachten en positief blijven) Al voel ik me net als anders en totaal niet zwanger, haha, maar dat had ik bij mijn eerste volgens mij ook niet. Daar had ik wel echt last van innestelingsbloed moet ik zeggen, dat was duidelijk! We zullen zien.
Wanneer verwacht jij je nod weer?

groetjes Mellow

Hoi mellow
ik verwacht mn nod 24 april.dus vanaf maandag 6 april hard aan de slag..maar ik doe het niet te vaak meer..het gekke is ik heb dan meer zin..heb jij dat ook?
ik heb nog nooit ins.bloed gehad dus ik kan er helaas niet over mee praten.
maar ik hoop dat het voor ons en jou natuurlijknu wel lukt en dat we er lekker van kunnen gaan genieten!en niet meer on onzeker en verdrietig voelen.
maar ik zit net in ronde 3 en sommige op dit forum zijn al meer als een jaar bezig..dus we mogen nog niet klagen maar toch voelt het al jaren..

kus karin tot spreeks!!!

Hoi,

ja, dat is ook zo. Wat is nu twee  of drie keer proberen als je leest dat het bij sommigen wel een jaar tot 2 jaar duurt, als het dan al mag lukken. Ik ben ook niet verdrietig hoor als het niet lukt. Vind het natuurlijk wel jammer, maar dan denk ik aan die andere mensen en dan ga ik ervan uit dat het vast wel komt, alleen misschien ook over een paar maanden pas. Heb via goedkopewangeerschapstesten.nl 5 tests gekocht voor erg weinig, dus kan er nog even mee vooruit, hahah!)

Het enige wat ik wel steeds meer heb is dat ik ga denken dat het niet al te lang moet duren omdat ik dan het leeftijdsverschil tussen beide kinderen te groot vindt worden. Mijn zoontje wordt over 2 weken drie dus mocht het nog een paar maandjes duren dan is hij al vier en zit hij straks op school. (dat is wel wat ik wilde hoor, zo 3 jaar en 8 maand ofzo, maar ja er valt weinig aan te willen en te plannen hé, haha)
Ik zie het wel volgende week.
Jij ook succes weer met klussen hé, haha. En oja...ik moet je eerlijk bekennen dat ik nooit een enorme klusfanaat ben. Wij zijn geen mensen die  het 2 of 3 keer in de week doen, maar rond de ei ben je er toch iets meer mee bezig en ga je ook daarvoor een beetje klussen. (kan ik wel om liegen maar zo is het, ;))

x Mellow

hoi mellow
wij zijn ook niet zo van die sexhazen haha.
maar toch.ik koop nu geen test meer,want ik wil toch voortaan afwachten tot mn ong.en als ik het in huis heb dan blijf ik aan het testen en veels te vroeg!
maar ja ik hoop dat we deze maand meer geluk hebben!!!
kuss karin

Hoi,

nou..ik ben er ook niet zo één die constant gaat lopen testen hoor! Wacht gewoon of ik ong. wordt. Alleen voor wat ik nu voor vijf van die testen moest betalen kon ik het niet laten... Kan ik er weer ff mee vooruit.
Over een weekje weet ik meer...(al weet ik zelf al wel dat ik echt niet zwanger ben...volgens mij voel je dat wel ergens aan...) Maar we shall see

Bey,
Mellow

Hoi Mellow,

Ik ben geen expert in Tempen, maar ben nu voor de 2e keer aan het tempen.
De 1e Temp ronde zag ik netjes in het midden van mijn cyclus een verhoging ontstaan die aanhield tot aan mijn menstruatie. Voor die verhoging had ik wel af en toe een wat hogere temperatuur, maar dat kwam dan doordat ik de avond ervoor een feestje had gehad wat laat was geworden en een keer daarna omdat ik verkouden was geworden.
Deze ronde zit ik op dag 22 en heb nog geen verhoging in mijn curve, ik ga er dus vanuit dat ik (nog) geen eisprong heb gehad. Ik weet dus ook dat ik niet hoef te hopen dat het deze ronde gelukt is.....

Hopelijk gaat het bij jullie snel lukken (hoop ik voor mezelf ook nml.  zijn nu vanaf augustus bezig..).

Succes,
Saskia

Terug
Bovenaan