Heeft het temeraturen nou toch niet gewerkt??

Hoi bloempje 27

Ik ben er verder niet echt mee bezig hoor! Ik las vaak van alles over temperaturen en ik dacht: dat kan geen kwaad. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het de helft van de tijd vergeten ben. Dus echt er iets aan hebben heb ik niet, haha. Ben ook niet iemand van de ovulatietesten en "slijm" controleren zoals je ook veel leest hier. Doe het gewoon zoals jij ook zei alleen dat temperaturen kon toch geen kwaad dus dacht puur uit nieuwsgierigheid ivm vrij lange en ietwat onregelmatige cyclus....

Ergens diep van binnen zei ook iets  in mij  dat ik het dan alvast op papier heb staan voor het geval het lang gaat duren voor ik zwanger wordt. Dan kan ik dat alvast aantonen...(heb namelijk erg het gevoel dat het heel lang gaat duren) Was van de eerste in 1 x zwanger, en dat gevoel had ik ook dat het meteen zou gaan lukken, en nu heb ik dat gevoel helemaal niet. Moet morgen ongesgteld worden in principe en dat is dan ook pas de tweede ronde, dus ik weet het ook niet, maar toch....
Ik ben benieuwd morgen al weet en voel ik dat ik echt niet zwanger ben hoor! Gaan we gewoon op naar ronde drie!

groetjes Mellow

Het was verder ook geen bemoeizucht ofzo! Maar als je er niet gespannen van wordt, kun je rustig gaan temperaturen hoor. wat geweldig dat je bij je 1e gelijk zwanger was, ook uniek. Ga er nu maar niet vanuit.... het mag allemaal wel een jaartje duren. Wat een lange tijd hè? Ik was ook binnen een halfjaar zwanger en heb sinds 10 weken een gezonde dochter. Blijf overal meelezen want ik mis het zwanger zijn best wel en vind het heerlijk om al die verhalen te lezen.

Hoi,

Bloempje 27: Ik heb 2 dochters en ben vanaf augustus bezig voor de derde.
In januari heb ik een miskraam gehad na 5wkn zwangerschap.
In februari ben ik begonnen met temperaturen, omdat mijn cyclus nooit het zelfde is.
Ik wil graag weten hoe mijn cyclus eruit ziet. Deze ronde zie ik bijvoorbeeld dat ik geen eisprong heb gehad, vandaag zijn de 28 dagen voorbij, dus wachten op mijn menstruatie.
Als ik niet had geweten dat ik geen eisprong had gehad, dan was ik nu helemaal in de zenuwen omdat ik dan misschien zwanger zou zijn, ergens vind ik het dus wel minder zenuwslopend dan wanneer ik het niet zou doen.
Wel heb ik me voorgenomen om het niet langer dan 3 rondes te doen.

Gr. Saskia

Terug
Bovenaan