heejj

Hoi, hoi,

Wat een verhaal!! En wat spannend voor je Denise. Hoop voor je dat je een positieve test mag hebben.

Wij gaan nu voor een 2de kindje, maar die is ook nog ver weg. Bij de eerste nu 15 maanden heeft het zeker 13 maanden geduurd voordat ik zwanger raakte. Ik kan het me nog heel goed herinneren omdat je er nog zo mee bezig bent. Ik had voor het eerst een ovulatie test gedaan (positief) en tegen mijn kerel gezegd dat we moeten gaan klussen.
Hij houdt zelf niet zo van moeten maar daar heeft wel zijn vrucht van afgeworpen, omdat zo maar te zeggen. want bleek dus zwanger. Ga er nu ook vanuit dat het nu ook weer een poos kan duren. we zijn alweer 5 maanden bezig voor de 2de. En de afgelopen 2 maanden ovu testen gedaan, maar helaas nog niks
Nou herinner ik me ook weer hoe gefrusteerd je kan wezen.

We horen het wel hoe het verder met jou gaat.

Groetjes Johanna

Heej,
Ik ben nu nog niet ongesteld,ben nu 1 dag overtijd.
Mijn borsten doen echt megapijn, ze gloeien zegmaar, en soms een beetje jeuken.
Heb een beetje hoofdpijn, en oh my god ik lust geen chokolade meer! Mijn nummer 1 verslaving lust ik niet meer!!
En ik ben een beetje misselijk en duizelig.
Zou ik dan toch zwanger zijn, of zie ik dingen??
Ik hou jullie op de hoogte!
Xxx Denise

Heej,
ik ben nu nog steeds niet ongesteld.
Wel nog steeds last van mn borsten en ben echt vreselijk moe.
Ik had vanmorgen wel even een zeurderige menstruatiebuikpijn, maar dat is nu weg.
Xxx Denise

Hoi Denise,

Spannend hoor! Wanneer ga je een test doen? Bij mijn eerste zwangerschap had ik dezelfde symptomen die jij omschrijft, maar dat heb ik ook wel eens als ik ongesteld moet worden. (heel af en toe). Ik hoop voor je dat het voor jou goed uit gaat vallen. Ben heel benieuwd...........

Groetjes Johanna

Heej,
Ik ga vanaf morgen testen.
Als die negatief is en ik ben woensdag nog niet ongesteld nog een keer.
Ben ik dan vrijdag nog niet ongesteld dan doe ik een test bij de huisarts.
Xxx Denise

jeetje denies

wat spannend zeg. ik hoop zo voor je dat je zwanger bent, nje hebt er lang op gewacht. dat geeft me toch hoop want ik ben nu aangekomen in ronde 12 en begin te twijfelen of ik wel spontaan zwanger kan raken.

laat maar iets weten, ben erg benieuwd

groetjes kim

Heej,
Ik heb net getest en hij was negatief..
Dus woensdag nog eens testen, want misschien is het nu nog te vroeg.
Ben nu 3 dagen overtijd.
Xxx Denise

Hoi Denise!

Balen zeg! Van die test! Ik had echt gedacht dat hij positief zou zijn!
Die symptomen die jij beschrijft! Zo voelde ik me precies bij mijn zwangerschappen!
Misschien toch te vroeg getest??? Kan het zijn dat je cyclus langer duurt?

Ik zal voor je blijven duimen!

Estelle

Terug
Bovenaan