heejj

Heej,
Ja en nee..
Ik ben wel vaker overtijd(eigenlijk altijd), maar dan is je ovulatie ook automaties later.
Maar mijn ovulatie was op de 13de dag al positief getest.
Dus ik zou toch echt ongesteld moeten worden, of inderdaad zwanger zijn.
Ik denk dus dat ik gewoon zwanger ben.
Ik bel dalijk denk ik voor de zekerheid de huisarts.
Xxx Denise

Hee Deniesjuh,

Wij zijn langer dan 2   jaar bezig en lopen sins okt. 2007 al in de MMM. Ook ik heb gewerkt als gastouder maar ben er wel mee gestopt omdat ik mezelf erop betrapte te veel bezig te zijn met kinderen..

Ik hoop echt voor je dat het raak is. Maar ook ik adviseer hoe moeilijk het ook is, die dozen met babykleren etc. even te laten staan voor wat het is.. Hoe meer je ermee bezig bent hoe meer je lichaam je voor de gek houd.

En ook in ben jong (20jr) maar laat niemand je in de weg lopen vanwege je leeftijd. Want als die kinderwens er is.... Kan niemand 't tegenhouden!

Veel succes meid!

Liefs, Maike.

Heej Maike,
Bedankt voor jou lieve berichtje!

Ik heb er niet zo`n last van, dat ik gastouder ben.
Ik vind het superleuk enzo, dus ik zou er niet aan moeten denken om daarmee te stoppen.
Het zal ook wel schelen dat ik maar 8 uur per week daarin werk.

Ik probeer het ook wel een beetje binnen de perken te houden, maar soms heb ik weer even zo`n kuur, en dan moet ik er gewoon eventjes naar kijken.

En inderdaad, niemand zal mij ervan weerhouden om kindjes te krijgen op mijn leeftijd.
Mijn moeder is het er niet helemaal mee eens, want die heeft zo iets van je bent jong, je moet gaan stappen enzo.
Maar ze weet ook dat ik daar helemaal niet van hou en dat Mark(mijn vriend) en ik alles goed voor elkaar hebben en dat dit precies het ene is wat me missen.
De rest van m`n familie vind het ook hardstikke leuk, en de familie van Mark ook, behalve z`n oma, die zeurt alleen dat kinderen dure lastposten zijn, en dat je er maar beter niet aan kunt beginnen.
Mijn vader is weer een verhaal appart, want die heeft elke week weer een andere mening :p
Xxx Denise

Hoi Denise!

Ik ben benieuwd of je al bij de dokter bent geweest?
Pfff, ik zou gek worden van de spanning!

Succes

Estelle

Hai Denies,

Geen dank hoor! Ja ik denk dat er daar wel een verschil in zit.. Ik werkte in 't begin 48 uur per week. Ik begon toen de kleine 3 maanden was, toen ze 6 maanden was werd het teveel en ben ik 24 uur gaan werken.. Helaas toen ze 9 maanden was ben ik gestopt. Kon gewoon echt niet meer. Kon het ook niet aanzien dat d'r ouders 4 dagen van 7 tot 19 werkte en dat ik der uit bed haalde en 's avonds eten gaf.. Als papa en mama kwamen brachten ze haar alweer naar bed. Kon het echt niet meer vond het nogal oneerlijk dat die mensen alleen maar aan hun carriere dachten..

En ja wat betreft familie. Mijn schoonouders wisten het vanaf het begin af aan en hebben het altijd al geweldig gevonden dat we "bezig" waren/zijn. Nooit gezeur gehad.. Voor mijn familie heb ik het nog een tijdje stil gehouden. Maakte wel eens grapjes om te kijken hoe ze reageerden maar zei daarna altijd snel geintje! Op een gegeven moment zat ik zo in de put en had echt mijn moeder nodig. Toen heb ik alles verteld..   Mijn ouders zeiden vanaf het begin af aan wij staan achter je en we zorgen ervoor dat je de beste dokter krijgt als je ze nodig hebt. Mijn zussen moesten even slikken van ja je bent nog jong, je moet nog dit en dat.. Heb gewoon gezegd dat dit mijn keuze is en ja ze kunnen tante worden maar is en blijft mijn keuze. Sindsdien ook geen probleem meer :)

Ik snap dat het moeilijk is dat je ineens zo'n "terugval" krijgt en dat je dan moet kijken en even moet snuffelen. Maar alsjeblieft probeer dat dan niet te doen.. Probeer je er bij neer te leggen want je zal alleen maar meer teleurgesteld zijn als het niet zo is. Ik weet het het is moeilijk maar na meer dan 2,5 jaar heb ik dat ook geleerd!

Wanneer moet je naar de huisarts?

Liefs.

Oh ja trouwens.. Wat is stappen  Ik heb dat haast ook niet gedaan. Vond het altijd gezelliger om gewoon met vrienden wat te gaan drinken of lekker filmpje kijken. Mijn vriend tja... Die zegt dat hij het nu wel heeft gezien. En als jij voelt dat je er klaar voor bent en als je biologische klok nu toch echt gaat rinkelen ga er dan voor!!

Heej,
@Esther:
Nee ik ben nog niet naar de huisarts geweest, wel bij de gynacoloog.
Die heeft me verteld dat ik te dik ben, en dat ik moest afvallen.
Dit probeer ik eerst nog even zelf, en dan ga ik naar een dieetiste.
Ik heb een periode van ongeveer 2 maanden lang, om de drie dagen naar de gyn gemoeten, om een inwendige echo te maken om te kijken of ik een eisprong had, of had gehad.
Dit was elke keer niet, en toen zijn we ermee gestopt, omdat die echo`s bij mij heel vel zeer doen, omdat ik me niet kan ontspannen in zo`n stoel :p haha.
Dus daar ben ik nu al 3 maanden niet geweest ofzo.

@Maike:
Ja, dat is ook oneerlijk.
Ik heb daar gelukkig geen last van.
En over familie, fijn dat de jouwe zo reageerden.
Mijn moeder was in het begin toen ik nog 17 was (A) echt heel erg boos, maar daarna draaide ze bij, omdat ze wist dat ik het wil, omdat ik toen ik nog jonger was, jaartje of 13 al riep dat ik moeder wilde worden voor 20ste :p
Dus ze had het ergens wel verwacht.
Ze was vooral boos omdat ik nog maar kort wat met mijn vriend had.

Die terugvallen zijn niet zo vreselijk lastig.
Ik zit lekker op een roze roes.. ennu ja..
Geen idee, als ik niet zwanger blijk aan het einde van de maand, kan ik dat eigenlijk ook wel weer goed achter me laten.
Ik voel me daar niet een week rot om ofzo, gelukkig.

Verder weet ik nu niet meer zoveel te typen.
Xx Denise

Hee
Ik ben btw nog steeds niet ongesteld.
Wel nog steeds last van me borsten, misselijk van elke geur en ik zweet als een gek, terwijl ik niks zit te doen.
En slecht slapen.

Woendag nog een test doen.. :)
Xx Denise

Terug
Bovenaan