heel graag jullie reactie

hallo..
ik ben 22 jaar en heb een prachtige zoon van 1,5 jaar!
na de bevalling ben ik gewoon weer aan de pil gegaan..wat ik ook voor mijn zwangerschap deed!
nou moet ik zeggen dat ik me de laatste paar weken erg vreemd voel...
ben regelmatig misselijk(niet overgeven)
ontzettend moe
stemmingswisselingen
en het lijkt net of mijn borsten/buik dikker zijn
veel wit slijm verlies
enz enz
maar ik denk elke keer ik kan niet zwanger zijn want ik slik de pil..
ben hem wel is een paar keer vergeten,maar men partner en ik hebben ook niet veel gemeenschap gehad...
ik zou graag jullie mening horen???

Liefs

Ja, door de pil heen kan je natuurlijk ook zwanger worden. Dat heb ik in mn omgeving al een paar keer meegemaakt!

En ikzelf ben ook zwanger geraakt van de tweede terwijl we die periode maar 1 keer sex hadden gehad, en volgens de kalender niet eens op de goed dag... Het kan dus heel goed dat je zwanger bent.
Waarom doe je niet gewoon een test, dan heb je ten minste zekerheid! Je hebt namelijk wel alle kwaaltjes die bij het begin van een zwangerschap horen!

xxx
Pauline

hallo..dankjulliewel voor de reacties...
ik wil ook wel testen maar ik vraag me af of dat niet te vroeg is...moet over 1,5 week ongesteld worden...

en idd ik weet ook wel dat als je zekerheid wilt dat je moet testen...maar had gekund dat er iemand ervaring mee had ofzo...maar goed

Als je je al weken vreemd voelt en dit zou eventueel door een zwangerschap komen dan zou dit nu ook uit een test moeten komen. Dan moet je dus al langer zwanger zijn ondanks dat je eventueel wel ongesteld bent geweest 2.5 week geleden. Je kunt je niet nu al vreemd voelen en dan pas over 1.5 week ongesteld moeten worden. Zou wel heel vroeg zijn want je voelt je meestal vreemd door het hormoon HCG en dit zal dus aantoonbaar zijn.

ik wil even reageren over wat hier boven gezegd wordt.
je kan je wel degelijk al raar voelen, voordta je over tijd bent!
ik wist een week later al dat ik zwanger was. ik moest nog 2 weken wachten voordat ik de test kon doen, maar wist gewoon al dat ik zwanger was.
pijn in mn borsten, misselijk.
wij wisten dus al dat ik zwanger was, voordat ik over tijd was. de test bevestigde alleen maar wat wij al wisten... zwanger.
en ik ben niet langer zwanger ofzow.
alles komt precies overeen met elkaar.

zo nu voor mama van milan.
t kan dus heel goed zijn dat je zwanger bent, en dat je je raar voelt.
vervelend he, om in die spanning te zitten?
helaas toch nog maar even wachten, want t is nog te vroeg voor een test.
maar laat je niet gek maken hoor!
want t kan dus best dat je wel zwanger bent!
herken je de klachten die je nu hebt, in je vorige zwangerschap terug?
waneer wist je dat je zwanger was van milan?

succes met wachten :)

liefs, do
mama van nathalia, 21 maanden en 13 weken zwanger van ons 2e wondertje

dankjulliewel voor de reacties..

@ dotjuh
Bij Milan waren we bewust bezig en hebben toen de pil laten staan en ik was toen gelijk zwanger...merkte het doordat ik overtijd was..verder eigenlijk weinig...na een week of 10 kwamen de kwaaltjes zoals misselijkheid & moeheid enzo..

Maar zoals nu willen we bewust nog even wachten met de 2e..vandaar dat ik nu de pil slik..
Maar ja aan de ene kant denk ik hoe haal ik het eigenlijk in men hoofd om te denke dat ik zwanger zou kunnen zijn..ik bedoel ik slik gewoon de pil...moet wel zeggen dat ik er soms wel is 1tje vergeet..
maar de dag erna neem ik de pil wel gewoon weer..
stom he ben je al een keer zwanger geweet en toch twijfel je nu weer hahaha

Terug
Bovenaan