heel graag jullie reactie

Dan wil ik er nog wel wat over zeggen want je zegt dat je maar 1 eisprong per maand kan hebben. Somige hebben er meedere.. zoals ik heb er wel vaker 2 per maand. Waardoor en na een vroege eisprong nog een eisprong kan komen voordat de menstruatie inzet. Ach we zijn allemaal verschillend. Ok ik weet dat ik een zeldzame cyclussen heb. Maar goed het gaat dus niet altijd op wat je zegt. Wel raar is dat jij zegt dat je geen discussie uit de weg wilt maar in je laatste berichtje wel zegt dat je er niks over wilt zeggen... ??
Maar goed in 98% van de vrouwen heb je het wel gelijk, maar die 2% dus niet. Vind dat toch ook belangrijk om te melden.

@Josh, je hebt gelijk! Ik had dat tweede berichtje niet moeten plaatsen! Tuurlijk zijn er altijd uitzonderingen maar ik reageer in eerste instantie op iemand die aangeeft zich al weken niet goed te voelen en 1.5 week voor de menstruatie zit. Daar ga ik dan vanuit.
En sommige mensen die reageren zijn al zwanger voor ze een eisprong hebben gehad(???) Nou dan ben ik wel uitgediscusseerd.
Dat je meerdere eisprongen kunt hebben ben ik mij wel degelijk van bewust want ik ben moeder van een tweeling en mijn tweede zwangerschap is begonnen als drieling. Mijn eisprongen zijn echter wel tegelijkertijd.
Maar ook bij jou zou er dan waarschijnlijk wel ongeveer 14 dagen tussen de eisprong en menstruatie zitten bij 1 van de 2 eisprongen. Of klopt dit nu ook niet?

Nou dat weet ik eigenlijk niet. Ik weet wel dat het bij mij soms wel 54 dagen kan duren voordat ik ongi wordt en dan wel 2 ei-sprongen gehad die echt uit elkaar zaten. Al zal daar best wel eens 14 dagen tussen kunnen zitten. Bij mijn zoon was ik 5 weken minder ver dan ik dacht als je dan vanaf mijn laaste ongi rekende... Tja heb het nooit zitten uitrekenen moet ik eerlijk zeggen. Ik weet namelijk nooit wanneer ik ongi moet worden, omdat ik cyclussen heb tussen de 17dagen en 54 dagen. Al zou die van mijn zoon dus al langer kunnen zijn ipv met de duur van zwangerschap/ laatste ongi..

Terug
Bovenaan