heel licht 2e streepje

A

Anoniem

Guest
Meiden ik heb een tweede streepje we zien het allebei, het is volgens mij nog wel erg vroeg om te testen daarom is hij denk ik zo licht, want zondag pas nod maar we konden niet meer wachten hoor zo veel klachtjes. Ben zo blij ik ben aan het lachen en huilen tegelijk, maaar ik moet natuurlijk niet te hard van stapel lopen sorry hoor maar heb wel erg veel hoop!!

xxx kriebels

He Kruibels,
Ik duim voor je en ik hoop dat je helemaal gelijk hebt.Wacht op je volgende nieuwtje
Liefs Ronel

Hoi Kriebels..
Je bent 19 jaar toch?? Ik ook namelijk

Ze hebben me altijd gezegd.. een streepje is een streepje,hoe licht dan ook.. je bent zwanger!!!Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven.. maar toch alvast een dikke proficiat van mij..
Heb je voor de rest wat klachtjes? en welke zijn dat dan?

Ik heb vandaag mijn NOD en de duiveltjes zijn nog steeds nergens te bekennen..
Ik ben heel moe en misselijk en heb super gevoelige tepels.. maar had vorige maand ook deze klachtjes niet in dezelfde mate maar toch.. ik wil niet hopen want ben bang voor de teleurstelling.

Hou me zeker op de hoogte he!!!

Dikke knuffel en veel liefs
Niunia

hoi Ronel en Riunia,

dank jullie wel. Ik ga over 3 dagen denk ik weer testen spannend he!.
Riunia ik zelf ben 23, maar mijn man is 19, bijna 20 inmiddels. Ben jij ook 19 wat leuk dat jij ook al zo jong aan kinderen wilt beginnen!
uhm mijn klachtjes:
Ik ben supergevoelig als mijn man iets verkeerd doet vlieg ik hem in de haren heb ik normaal nooit.
Ik ben heel moe, ik zou overal kunnen slapen en ben daardoor heel dromerig en afwezig.
ik heb best wel wat witte afscheiding
ik moet heel veel plassen
ik lijk net pamela anderson zulke grote borsten heb ik!
ik heb een dikke buik, beetje opgezet kan hem niet echt inhouden.
af en toe buikpijn dat soort dingen oh ja en veel meer trek als ik niet op tijd eet word ik misselijk.

hoop dat je er wat aan hebt

xxx kriebels

p.s he wanneer ga jij eigenlijk testen wat spannend voor je zeg klinkt wel veel belovend, ik hoop het van je te horen.

Hey Kriebels!!

Ja ik heb de test al enkele dagen geleden gekocht toen ik mijn familie bezocht in België.
(Ik woon sinds 3 juli bij mijn vriend in Frankrijk.  lang,mooi, romantisch verhaal.. )

Ik ben van plan om morgen te testen.. als ik dan nog niet ongesteld ben tenminste.

Hmm.. ben enorm zenuwachtig..Heb de test al enkele keren vastgehad en willen opendoen.. maar ik wacht liever af tot morgen.. dan ben ik officieel een dag over tijd.

Maar ik heb vorige maand zoiets raar voorgehad..

Ik ben dan maar 1 dag ongesteld geweest.. en het was enkel bruinverlies.. daarna een dag niets.. volgende dag nog een heel heel klein beetje,en toen was het gedaan.
Ik ga nu afwachten wat het word.. maar als ik weer hetzelfde heb ga ik toch naar een dokter hoor..

Het is ook allemaal zo spannend!!

Leuk dat je vriend ook 19 is.. dat is echt de eerste keer dat ik hoor over een jongen van die leeftijd die er al rijp voor is..En op welke leeftijd zijn jullie dan getrouwd??
En hoe reageert zijn omgeving hier op?? Bij mij zijn er echt enkel positieve reacties..sommige zeggen wel dat ze het jammer vinden van mijn jeugd.. maar daarna komen ze stiekem fluisteren hoe een mooie mama ik zal zijn,en hoe blij ze zijn voor mij..

Mijn vriend is 25 en er echt aan toe.. en ik droom al vanaf mijn 16 van een kindje.

Ik duim voor ons!!en voor alle andere natuurlijk ook !!
Dikke knuffel..

Niunia

gefeliciteerd!

streep is volgens mij streep .
Heel veel plezier met je zwangerschap.

hoi meiden,

vandaag toch maar weer getest, want ik schrok me kapot ik had een beetje bruinverlies heel licht, maar het streepje was alweer duidelijker, ik snap er niets van mijn temp was vanmorgen ook nog steeds hoog, ik hoop dat het allemaal goed gaat!
Niunia ik ben zo benieuwd wat eruit komt bij jou, want je vorige menstruatie klinkt  als een innestelingsbloeding?
Mijn man en ik zijn nu 9 maanden getrouwd hij was toen net een paar maanden 19 en ik was 22, grappig he dat hij er al zo jong klaar voor is en ik vind het helemaal fantastisch.

xxx Kriebels

Terug
Bovenaan