heel licht 2e streepje

Hey Kriebels!!
Ik vind het echt vreselijk jammer voor je. Ik zou zeggen rust maar wat uit en laat je eens lekker verwennen!!
volgende maand gaan we er tesamen voor!

Middenjury is eigenlijk een vorm van opleiding!
Je studeert dan op je eentje thuis,en kan dan 2 keer per jaar je examens gaan afleggen in Brussel (ik kom oorspronkelijk uit België).

Mijn vriendje was er echt heel triestig van.. maar hij heeft me echt gekalmeerd hij zei me, het moet leuk blijven.. je moet geduld hebben het zal komen als de natuur het zo wilt .. veel wijze woorden.. maar zelf is hij stiekem ook erg ongeduldig hoor.
En omdat mijn borsten echt wel groter zijn zegt hij telkens.. ben ,je al ongesteld? nee,oooh maar dan kan je toch zwanger zijn .. kijkt hij me aan met van die grote ogen!Echt een schat.. maar ik ben vandaag al tampons gaan kopen en wacht nu echt op de rode duivels.. heb geen zin om nog hoop te hebben voor niets..
Was echt een grote terugslag toen ik de negatieve test in handen had.
Hou mezelf liever voor dat het voor volgende maand is.
Maar dan zou ik toch graag snel ongesteld zijn want mijn cyclus is blijkbaar toch niet zo regelmatig als ik dacht.

En inderdaad het zou mooi zijn moesten we gewoon alles wat er rondom heen ons gebeurt even links konden laten liggen en ons hiermee bezig te houden.

Ik duim voor ons beide dat het volgende maand toch raak is.
Zorg goed voor jezelf he!!

Knuffel

Liefs Niunia

Hoi Niunia,

Ik vroeg me opeens af, hoe lang ben jij eigenlijk al begonnen met zwanger raken? ik ga nu naar mijn 3e/4e ronde. Moet straks naar school dus ik hou het een beetje kort. Heb gisteren nog even met mijn vriend erover gepraat en dat deed me wel heel goed ik zie alles weer een stuk zonniger en we gaan er gewoon weer helemaal voor. Ik twijfelde namelijk of ik even een maandje over wilde slaan, hij was zo lief echt waar ben zo blij dat ik met hem getrouwd ben. moest ik even kwijt.

xxx kriebels

Hey Kriebels!

Ik ben in april gestopt met de pil, en zit nog in ronde 2 eigenlijk..rode duivels zijn nog steeds nergens te bekennen..Ik zeg eigenlijk omdat ik Juni ook wel zwanger probeerde raken,maar ik hield toen totaal geen rekening met de ovulatiedatum.
Ben pas in juli echt begonnen met uitrekenen en er echt voor te gaan.

Ik heb zelf ook getwijfeld of ik er de komende ronde wel voor wil gaan omdat ik dus ook met die examens zit in oktober.Maar ga toch ook lekker doordoen.
We zien wel wat ervan komt.

Ik ben echt aan het afwachten nu..Nog steeds die onzekerheid..dat is niet leuk.

Heb gisteren uren gepraat met mijn vriendje over de opleiding van onze toekomstige  kindjes.. omdat het hier in Frankrijk toch een heel ander systeem is,en ik weet dat ze in België meer kansen zouden krijgen.Hij had hieruit opgemaakt dat ik twijfelde en dat ik terug naar België ging gaan.We hadden allebei wat teveel gedronken en het was dus een heel bewogen avond.Hij vroeg me heel kalm om aub bij hem te blijven.
Maar dat hij me zou begrijpen als ik weg wou gaan en dat hij enkel wil dat ik gelukkig ben.Ik was hier enorm van geschrokken,en twijfelde ook echt een moment.
Het is echt een belangrijke beslissing en ik wil ook echt het beste voor mijn kindjes.
Maar.. en dat heb ik hem ook verteld.. het allerbelangrijkste voor mijn kindjes.. is de papa die ze gaan hebben..En die is fantastisch..Echt waar!Maakt niet uit waar we zullen wonen..Hij is echt geweldig.

We zijn er goed uitgeraakt en hebben nog een zalige nacht gehad samen.Ik denk dat het allemaal een beetje komt door de onzekerheid,en het wachten en de stress van mijn studies en alles daarrond.En ik ben ook overgevoelig de laatste dagen.

Alles is in ieder geval goed geëindigd en  ik twijfel ook niet meer!!!
Wachten op de volgende ronde nu en er weer helemaal voor gaan!!!

En hoe gaat het ondertussen met jou??En met je man?
Hou me op de hoogte !!

Dikke zoen
en heel veel liefs
Niunia

Oh ja.. ik vroeg me ook oppeens af wat je eigenlijk studeert?
Ik ben nu bezig voor kantoor,bedrijfsbeheer,en wil (als ik slaag in okober) gaan voor vroedvrouw.

En in welk jaar zit je nu?

Dikke knuffel

Niunia

Hoi lieve Niunia,

Ik studeer psychologie en zit pas in mijn 2e jaar. Ik wilde niet zo lang wachten met kinderen krijgen en ik zie het dan ook  helemaal zitten tijdens mijn studie.
Heftig he kan het zijn, als je iets zo graag wilt met zijn tweeen. Volgens mij zijn jullie echt heel gek op elkaar. Met ons gaat het alweer stukken beter, ik ben alweer behoorlijk opgeknapt en ik voel me weer fit. Mijn buik die al best bol was is weer helemaal plat (snik). Maar bij jou dus nog steeds niks, wat spannend zeg ben je altijd al onregelmatig na het stoppen met de pil, of alleen deze maand?
Ik heb de laatste tijd ook van die diepgaande gesprekken, het is ook zoiets ingrijpends!

spreek je snel moet naar school,
x kriebels

Hey lieve kriebels!

Ja ik ben tot nu toe altijd op de 25ste dag ongesteld geworden,en zit nu dus op dag 30!
Wat raar he!
Nu ja,we zien wel hoe het loopt.

Wat goed dat alles weer goed gaat met jullie,en vooral dan met jou.
Deze maand er weer helemaal voor gaan he meid!!
Ik gun het je van harte,echt waar.. jou en je man..Jullie lijken me anders ook wel gek op elkaar!
Ik hou je op de hoogte hoor.

En nog veel succes op school,psychologie,is ook niet echt makkelijke richting he!
Hoeveel jaar moet je nog hierna?

Dikke knuffel en veel liefs
Niunia

Hoi lieve Niunia,

Ben zo benieuwd wanneer ga je weer testen  en heb je nog klachtjes? Ik heb weer helemaal zin om er deze maand voor te gaan. Hoop zo dat je gewoon zwanger bent.

Ik had het helemaal nog niet gezegd maar wat leuk dat je voor vroedvrouw wil gaan studeren, lijkt me ook erg leuk. Ik moet eind dit jaar een richting kiezen en ik denk dat ik kinder en jeugdpsychologie ga doen en als ik zwanger word er een jaartje tussen uit ga volgend jaar en dan ervaring op ga doen bij de kindertelefoon(vrijwillergerswerk), dat lijkt me zo gaaf en goed voor mijn cv en daarbij werken op een kinderdagverblijf of zo. (maar niet te veel hoor)

Als ik mijn studie echt helemaal goed wil doen moet ik nog 2 jaar voor mijn bachelor dan nog 1 jaar voor mijn master en dan nog 2,3 of 4 jaar voor de gz opleidingen licht eraan wat je wilt worden en dan pas mag ik mezelf psycholoog noemen. die gz opleidingen zijn praktijkopleidingen de bachelor en master zijn alleen maar theorie. Het is inderdaad best zwaar om te doen, erg veel in een snel tempo alles in het engels en veel statistiek. Ik kijk wel hoe het loopt en hoe ver ik kom, ik ben niet van plan eindeloos door te leren voor een paar dagen in de week werken, want ik wil toch het liefst bij mijn kinderen zijn denk ik. Maar goed heel verhaal, maar hoelang is de opleiding tot vroedvrouw dan? Ook best lang toch en hoe lang duurt deze opleiding nog? en werk je er ook nog naast? dan heb jij het ook best druk?

xx kriebels

Terug
Bovenaan