Heel slecht slapen.

Lotte, die altijd goed geslapen heeft, slaapt ineens heel slecht. 's Avonds valt ze normale tijd inslaap, maar na 30 min. begint het al, huilen. Dat gaat bijna de hele nacht zo door. Omdat om het half uur een kwartier naast haar bedje staan ook zo zwaar is pakken we haar dan toch maar bij ons in bed, maar ook daar veel draaien en huilen.
Ik ben dit niet gewend, ik weet er zijn kinderen die dit altijd doen, pfffff. Ik vind het zo al zo zwaar.
Misschien tandjes, misschien ziek worden, wie zal het zeggen. Ik hoop alleen dat het snel over is.

ja zwaar he... Wij modderen ook al een tijdje aan. Bij ons had het te maken met ziek zijn en ik zie nu eindelijk ook een tandje.
Tips heb ik helaas niet...Ik duim voor je dat het snel over is!

hoi hoi
heel vervelend!
wij hebben er nu ook last van met Elynn maar die is op het moment heel erg verkouden en erg last van hoesten heel zielig!!!
we liggen al twee nachten wakker.
hoop gauw dat het wat beter gaat bij jullie en bij ons hahaha

hee, volgens mij had ik net ook al gereageerd... maar goed... Nog een keer dan.
Echt goed vervelend!
Wij hadden het een tijdje terug. Huilen, draaien en woelen. Heel onrustig. Bij ons zat de oplossing in eten. Hij kreeg blijkbaar overdag te weinig binnen en ging daarom 's nachts draken. Na het geven van een (pap) fles was hij stil en rustig.
Zou dat iets kunnen zijn?
veel sterkte in elk geval en ik hoop dat het snel beter gaat

Een extra fles hebben we een paar dagen gegeven, dat helpt tot nu toe niets. Gisteravond heeft ze zelfs 300 ml achter elkaar weggeklokt en toen viel ze in slaap, om na zo'n 30 min. huilend wakker te worden.
Vanavond gaan we voor een papfles.
Ik hou het op een sprongetje gecombineerd met tandjes en terugkomen van vakantie.
Ik weet ook uit ervaring met de oudste twee, dat er gewoon periodes zijn dat ze slecht slapen en dat het weer over gaat. Maar ik hoop dat het nu heel snel over is, ik kijk echt scheel van de slaap.

Pepijn heeft het juist overdag. 's nachts (ff afkloppen) slaapt hij nog wel goed.
Maar overdag....
Heel moe zijn en dan toch weigeren in bed te liggen.
Huilen, krijsen helemaal overstuur. Dus ik haal hem na 2 pogingen tot sussen (iedere keer 10min ertussen) er maar weer uit. Maar ja beneden spelen, in box, wipstoel, kinderstoel of op schoot wil hij ook niet.
Totdat ik me vanmorgen bedacht dat Myrthe rond de 8 maanden ook ineens ging draken (alleen deed zij dat dus 's nachts)
Haar hebben we dus laten brullen, heeft ze toen uur vol gehouden. Na 3 dagen was het over.

En vanmiddag, ik wist zeker dat hij moe was, heb ik hem dus ook laten huilen. Na 15min heb ik nog een keer speen gebracht en verder dus laten huilen.
(babyfoon uit en zelf in tuin gaan zitten)
Na 3 kwartier (!) is hij eindelijk in slaap gevallen.
Gemeen? Dat kan je mening zijn.
Maar hem iedere keer weer meenemen naar beneden en daar een jengelend kind hebben die niks wil, vind ik ook gemeen. En daar worden ik, zijn zus en hij niet gezelliger op.

Ja er komt ook een tandje door, en bij vorige tandjes wilde hij in ieder geval wel in mijn armen in slaap vallen. Maar nu gaat hij doodleuk lachen als ik hem oppak. Dus nu de harde methode.
Ja ik kan gerust meebrullen en vind het ook rot.
Maar een huilend/jengelend kind die heel de dag weigert te slapen, is voor niemand leuk.

Heel veel sterkte meis
Laat je weten hoe het gaat?

Liefs

hoi
ook hier hebben we er last van! Ik heb het idee dat het een sprongetje is hoor ze zitten nu ongeveer toch ook in de eenkenigheidfase? We zijn hier net verhuisd en de eerste paar dagen waren helemaal drama ik kon de kamer nog niet uitlopen ? Hij kan ook sinds een week opeens weer veel erbij kruipen staan zelf gaan zitten Gisteren toch de loopstoel maar uit de schuur gehaald zo kan hij lekker met z'n broers door de tuin crossen Probleem overdag is nu redelijk opgelost 'Avonds is het naar bed brengen ook een drama ook al laat ik hem beneden in slaap vallen dan loop ik de trap op en dan is hij alweer wakker Nog een klein maandje en dan zijn de kinderkamers allemaal klaar (nu liggen ze bij elkaar) en dan ga ik 's avonds wel weer doorpakken en kan ik hem gerust even laten jammeren zonder dat hij iemand wakker maakt.....
Sterkte allemaal!

Terug
Bovenaan