Heel slecht slapen.

Gisteravond doorgezet met in haar eigen bed in slaap laten vallen. Ze heeft een half uur flink gehuild, ze was echt boos, maar toen sliep ze.
Helaas om twee uur 's nachts helemaal in paniek wakker. Ze zal toch wel aan het dromen zijn.
En toen werd Renske om 4:30 uur wakker, joepie!
Maar 'gelukkig' ben ik niet de enige met slaaptekort.
Het gaat over, het gaat over, het gaat over, het gaat over.

lekkere nacht had je...
Ik heb voor het eerst van 23:30 tot 5;15 aan 1 stuk door kunnen slapen!!! Wauw wat heerlijk!

@ Reneke... Tja gemeen.... kan best zijn. Ik voelde me dat in ieder geval wel toen ik mijn dochter rond deze leeftijd liet brullen.... Iedere nacht liepen we minstens een uur rond om haar in slaap te krijgen. Deden we dat niet dan ging ze zo hard brullen dat ze moest overgeven. Tot ik echt gebroken was en dacht: nou en... dan spuug je je bed maar onder en slaap je daar maar in! 1 nacht een paar uur lang brullen en daarna nooit meer gehoord 's nachts.....

@ Suzanne,

Inderdaad... vandaag ging Pepijn weer lief slapen overdag en een paar uur lang.
Soms heeft het een paar dagen brullen nodig, althans bij mn dochter was dat wel zo. Maar dan ben je er wel weer vanaf. Want een jengelend kind omdat hij moe is en weigert te slapen, pffff daar wordt niemand vrolijk van.

Een vriendin van mij ging in schommelstoel zitten totdat kleine in slaap viel, die heeft nu nog problemen met in slaap vallen.
En nu met tweede blijft ze ook over ruggetje wrijven totdat baby slaapt. Dan kan een kind nooit zelf in slaap vallen....

Wij hebben ook net weer doorgepakt met Gijs. Tijdens een sprongetje slaapt hij ook echt overdag niet in zijn bed en dan daarna weer even doorpakken. Valt overdag en 's avonds weer zelf in zn bed in slaap maar is ook 's nachts weer nog een keer klaar wakker en huilen wanneer je hem terug legt. Vind ik s nachts ook lastiger om door te pakken want dat vind ik vervelend voor de buren. We wonen in een appartement.... Dan laat ik hem liever niet een half uur krijsen...
Toch maar proberen?

@ Reneke
Pfff wat een gedoe bij die vriendin.... Ik snap het wel. Heb het dus zelf ook een tijdje gedaan. En ik dacht dat het echt niet anders kon... Maar ach wat zou ik graag een paar maanden eerder hebben geweten dat we gewoon even moesten doorzetten.... Dat had een boel ritjes naar de fyiso gescheeld haha (voor mijn rug).

@Zikomo. Dat is lastig 's nachts ja. Ik weet niet hoe je contact met de buren is, maar ik heb toen de buren verteld dat ze een boel herrie konden verwachten...Het maakte hen niets uit, maar ik voelde me er prettig bij. Sterkte... Moeilijk he laten huilen!

Terug
Bovenaan