Heerlijk die kwaaltjes

Hebben jullie veel last van kwaaltjes? Het wordt hier al een aardige opsomming.

Misselijk, koud, gevoelige tepels en een Pamela cup. Verder hang ik de hele dag onder de kraan, zo'n dorst heb ik en bij de geur van gebakken spek ga ik over mijn nek. Maar het ergste is nog dat ik helemaal onder de puisten zit. Vooral op mijn rug, het  staat ook heeeeeel charmant......NOT!! Mijn gezicht heeft wel wat weg van een grindtegel.
Oh ja en ik ben ook weer lekker labiel, lig al te brullen als ik de was moet gaan doen  ( nou wil je ook niet weten hoeveel was een mens kan verzamelen  )

En toch loop ik de hele dag door het huis met een smile op mijn gezicht ( als ik even niet lig te brullen om niks ). Ben superblij met ons geheimpje en kan niet wachten op de echo. Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan.

En hoe is het met jullie?

Hoi hoi juf

Wat is zwanger zijn soms afzien he. Wat een mazzel dat ik niet misselijk ben. Ben af en toe wel heel erg moe en emotioneel en idd hebben mijn borsten ook een omvang van heb ik jou daar die ik niet gewend ben hahaha. En dorst heb ik soms ook heel heel erg ja.

Voor de rest voel ik me heel erg goed eigenlijk afgezien van enorme vergeetachtigheid pffffffffffffffff. Echte zwangerschapsdementie haha. Voor de rest voel ik me super!

Ik kan niet zeggen dat ik er ziek van ben. Ik hoop voor jou dat het met die misselijkheid snel klaar is. Keep on smiling!

Liefs Petra

Fijn he al die kwaaltjes!! Hahaha je kunt niet met, maar ook niet zonder ze.

Hier vat het op zich wel mee geloof ik. Mn borsten beginnen een aardige omvang te krijgen en heb mn ouder bh's aan van voordat ik 15 kilo afgevallen was. Die passen nu prima(nog wel, maar duurt niet lang meer).
Moe ben ik niet meer dan normaal. Die dorst valt ook wel mee.
Misselijk JA dat wel. 's ochtends heel erg. Zodra ik mn ogen open doe heb ik een naar gevoel. Vanochtend voor het eerst boven de wc gehangen.

Verder valt het wel mee. Een emotioneel wrak was ik al na de geboorte van mn eerste(nu 2,5 jaar geleden) en is eigenlijk nog steeds niet over.

En oh ja, ik begin nu al last te krijgen van zwangerschapsdementie!!!! Ik vergeet werkelijkwaar ALLES!!!!!

haha toch nog een lekkere lijst

gr Linda

ohhhh ik hoor het al ik ben niet alleen met de kwalen.

Ik begin al aardig op Lolo Ferrari te lijken, zal deze week maar weer andere meegroeibeha's gaan halen. Te weten een maat groter. Niet te geloven. Het is nu het gexoel of er eerst twee tieten een kamer binnen komen lopen en ik erachter aan kom.
Ook kan ik al gaan janken bij het idee dat er een vlieg voorbij komt. Echt om helemaal niks dus en als mijn man 2 minuten te laat thuis is ben ik pissig om niks. Jeetje, lekker hoor die hormonen.
Het vergeten heb ik nog niet zo. Zal nog wel komen. Ik begin wel al aardig misselijk te worden. Vanmiddag met mijn hoofd in de plee gehangen. En er kwam niet eens iets uit.
Maar ik moet dus direct iets eten als ik voel dat ik eventueel misselijk ga worden. Als ik dat maar doe dan is er niks aan het handje.
Ik drink me inderdaad ook helemaal lens, met als resultaat dat ik dus ook de hele dag naar de wc ren omdat ik moet plassen.
Voor de rest gaat het hier allemaal wel erg lekker en ben ik helemaal een zonnetje in huis.
Dus het is in ieder geval wel zeker dat ik zwanger ben.

De kwaaltjes waar ik last van heb: 24 uur per dag misselijk, ontzettend moe, veel plassen, super gevoelige pijnlijke tepels (omvang is nog niet toegenomen)  en nachtzweten. Soms heb ik het er even mee gehad, maar realiseer me dan alweer heel snel dat het over een paar weken weer over is en dat er weer een wondertje aan zit te komen.

Groetjes,
Leeuwtje

OHH wat zijn jullie er allemaal erg aan toe!  
Ik ben niet misselijk, heb geen puisten, moet niet vaak plassen en mijn borsten zijn nog steeds hangend en  klein  (wel erg) maar ik heb wel de hele tijd een brok in mijn keel en constant een honger gevoel en een drang naar lekkere dingen, dropjes en chocola mmmmmm en ik ben heel moe s avonds, maar dan moet ik ook niet op de bank blijven hangen met mijn man. Gezellig een filmpje kijken tot laat.
Ik hoop dat ik niet misselijk word, dat was ik ook niet met de 3e. Ben wel blij want misselijk zijn en mijn leven, op het moment, valt niet te combineren :)

Maggie

oh ja en weet je waardoor ik ging denken dat ik zwanger was? Ik begon mezelf te ruiken, zweet, normaal ruikt mijn zweet niet zo, maar nu! Mijn man vindt het allemaal wel mee vallen, maar ik zit er nu wel telkens op te letten..ruik ik? Ik heb het nu nog steeds. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen had ik dit niet, bij mijn 3e kreeg ik het ook waardoor ik nu ook gelijk dacht: Zal ik weer zwanger zijn?

Nu de vraag: Ruiken jullie jezelf nu ook zo snel?

Gr Maggie

Terug
Bovenaan