Heerlijk die kwaaltjes

Mijn kwaaltjes zijn niet zo erg: groter borsten, af en toe wat misselijk, erg veel honger (ook midden in de nacht!) en moe.
Ik ruik trouwens ook sterker; dat is wel eens lastig als ik de luier van m'n eerste verschoon of als ik een misselijke bui heb.
Vergeleken mijn vorige zwangerschap zijn het trouwens wel veel kwalen; ik had er toen geeneen.

Kwaaltjes, het is zo dubbel hé... als je ze vervloekt, vervloek je ook eigenlijk je zwangerschap en dat wil ik helemaal niet, want daarmee ben ik super blij. Ik heb last van misselijkheid (het gaat de hele dag door, echte misselijkheidsgolven al voordat ik wist dat ik zwanger was, 1,5 week na de bevruchting denk ik, begon het), verstopte darmen (met als resultaat een beginnende aambei), heel warm en dan weer heel koud, zeurende pijn in mijn lies, borsten die niet mogen aangeraakt worden... Maar ik moet zeggen dat ik gelukkig niet moe ben, niet chagi en weinig last van mijn emoties heb. Ik voel me erg blij en die kwaaltjes vallen toch in het niets als ik daar straks misschien een mooi gezond kindje voor terug krijg!

Tot nu toe gaat 't allemaal best goed. Een beetje een 'weeig' gevoel, heel licht misselijk zeg maar. Maar m'n eetlust lijdt er niet onder. De eerste weken wel erge dorst; droge mond. Is nu (na 7 weken) wel over. Soms een tintelend gevoel in m'n borsten. Tijdens m'n eerste zwangerschap had ik de eerste weken zo'n last van jeuk aan mijn tepels. Niet zo charmant als je daaraan staat te krabben, ha, ha...   Nu, nog, niet gemerkt.  
Groetjes Mar

he hallo,
ik kan nog net met deze groep mee, ben 30 augustus uitgerekend. Ik bennog wat onwennig, geloof nog niet dat ik echt zwanger ben (was ook al 2 jaar bezig dus tja)
ben niet misselijk (soms een beetje een hognerig gevoel), maar mijn borsten doen PIJN! heel erg, aan alle kanten, zeker als ik opsta sochtends.
Verder voel ik af ten toe krampen die een beetje op ongi krampen lijken, en dan schrik ik natuurlijk hee lerg. Ze zijn echter korter en minder hevig. Ben nu 6 weken en 1 dag. Morgen eerst echo, hoop dat alles goed is.
nou doei
boekie

Terug
Bovenaan