Heerlijk die kwaaltjes

Hoi,

Nou helaas is de misselijkheid bij mij ook begonnen, 8 week geen last van gehad en gisteren een drama.
Ik ben nooit ziek, maar hoe ik mij gisteren voelde zo beroerd heb ik mij nooit gevoeld ,ik heb de hele middag en avond zitten overgeven. Echt een drama. Ik voel mij nu heel moe en gammelig, maar hoop dit niet vaker te hebben, volgens mij ben je er dan gauw zat van. Ik krijg ook echt niks door mijn keel kwa eten, alleen drinken.
Kan je er ook medicijnen voor krijgen bij de dokter??
Want die misselijke buien komt mij niet echt uit kwa mijn werk.
Verder heb ik ook last van enorm veel pukkels en zere borsten. Jaja je moet er wat voor over hebben he!
Hoop dat dit alles na 3 maand voorbij is. Succes iedereen met hun kwaaltjes!

Gr. Charlotte_26

Hoi Charlotte,

Vervelend joh die misselijkheid, een vriendin van mij was eerst 9 maanden misselijk, bij haar laatste zwangerschap kreeg ze het weer, Wat bleek er is wel degelijk een medicijn tegen misselijkheid te krijgen. Vraag het maar eens aan de verloskundige. Ik heb wel het idee dat ze er wat terughoudend in zijn om het te geven. Ik weet niet hoe het heet, maar ik kan als je belangstelling hebt vragen aan mijn vriendin hoe het heet.

Gr Maggie

Volgens mij zijn  er idd middeltjes te krijgen tegen de misselijkheid. En als je de hele nacht ligt over te geven zal je die vast wel krijgen lijkt me. Ik heb het gelukkig bijna nooit tot overgevens toe. Vervelend voor je hoor. En uitkijken dat je niet uitdroogd he?

Ik ben nu volgens de vk 9 weken en 5 dagen zwanger en sinds 3 dagen ook misselijk, dacht de dans te ontspringen maar helaas, ik ben het inderdaad nu ook al zat en het is ook absoluut onhandig ivm mijn werk. Zere borsten heb ik ook, en de ironie is, ik had nooit zulke groten borsten, zijn ze eindelijk wat groter, kan ik er zelf niet eens aanzitten zo zeer, hahaha, laat staan dat mijn man er aan mag komen...ik heb ook last van puistjes rond mijn decollete, en voel me de laatste week alles behalve aantrekkelijk...
Verder, Maggie, nu je dat zo schrijft over jezelf ruiken, dat heb ik ook, ik dacht nog, het is vast "angstzweet" omdat ik het thuis niet heb maar op mijn werk wel, en ik er vreselijk tegenop zie om het aan mijn baas te moeten melden, ik werk nl. in een heel klein bedrijf waar ik eigenlijk niet gemist kan worden. Dit drukt de pret dan ook behoorlijk. ik hoop dat ik van de week de moed kan opbrengen om het te vertellen, want ik krijg mijn broeken niet meer normaal dicht, en zal daar een oplossing voor moeten vinden die misschien opvalt als mijn trui per ongeluk omhoogschuift ofzo...wat voor probleempjes je er niet allemaal bij kan krijgen he? hahahaha

groetjes,

Wolfer

Ik heb eigenlijk alleen maar bandenpijn, en verder eigenlijk geen kwaaltjes. Ook mijn borsten laten het nog afwachten (jammer, heb niet zoveel, dus een beetje meer mag wel!!hihi)
Nou maar hopen dat het hierbij blijft en dat mijn buik en borsten wel gaan groeien!!!

Groetjes Lia

ik heb ongeveer last van alles: misselijkheid, zwangerschapsdementie, koud voelen, extrem ruikvermogen, moeheid, groeiende en pijnlijke borsten en nog wat andere  kwaaltjes...
Ik heb heel weining trek maar ook  wel last  van honger als ik om de  paar uur niets eet.
Hopelijk klopt het dat het minder erg wordt over een aantal weken.....    

Mor 74

Hier nog niet veel, eigenlijk alleen wat pijnlijke borsten. Vooral als ik 's ochtends in bed rechtop ga zitten moet ik ze echt even ondersteunen, maar gelukkig verdwijnt dit grotendeels in de loop van de dag. Misschien wat meer moe dan voorheen maar zeker ben ik daar niet van. Ik slik wel alvast die capsules met visolie tegen de vergeetachtigheid. Daar heb ik sowieso al wel last van dus ik dacht, laat ik daar maar meteen mee beginnen. Af en toe ook wat pijn in onderbuik. Maar trekt snel weer weg.

Hee Juf,

Fijn dat je lekker aan het genieten bent van je kwaaltjes, ik heb het er nooit zo op moet ik eerlijk zeggen, maar vind dan ook dat het met 11 weken maar eens over moet zijn met die misselijkheid. Ik moet ook erg lachen om mijn emo-buien. Ben niet zo'n huilerd maar soms schiet ik helemaal vol. Nog even en dan heb je een echo, leuk hoor! Ik ben volgende week al 12 weken, wat gaat dat snel bij een tweede! De week daarna naar de VK en als ik dan het hartje gehoord heb mag iedereen het weten. Is ook wel fijn want mijn broeken kan ik nog maar een paar dagen aan denk ik. tot maandag!

Terug
Bovenaan