<p>Hallo, mijn vriend en ik zijn vanmiddag erg geschrokken. We houden van elkaar en hebben een geweldige zoon van nu 6 maanden. Helaas is slapen niet zijn hobby en valt d wborstvoeding zwaar op mijn lijf, plus mijn vriend heeft het heel druk met werk en stress. Onze zoon wordt om de 2 uur wakker. Het komt erop neer dat we al best een lange tijd onder spanning staan en knuffelen er niet veel meer van komt. We hadden weleens ruzie waarbij vooral ik helaas ging roepen, ik besef me maar al te goed dat ik daar aan moet werken zeker omdat de baby er nu ook weeens bij is.</p><p>helaas hadden we vanmiddag heel kort een hele heftige ruzie die uit de hand liep. We roepen naar elkaar op de gang en hoewel mijn vriend altijd de rust zelve is schiet hij nu uit zijn slof en gooit een stoel bruut op de grond. Helaas waar de baby vlak naast ligt (we veilig uiteraard maar hij kreeg het dus zeker mee).</p><p>we zijn allebei ontzettend misselijk van het gebeuren en erg geschrokken we zijn er letterlijk stil van en willen absoluut voorkomen dat dit ooit nog gebeurt. Hoe weten we niet, we laten het zakken en morgen praten we verder. De baby schrok maar huilde niet. Ik heb m direct opgepakt en ben met hem naar buiten gegaan en liet hem wat blaadjes pakken (dat vindt hij leuk).</p><p>Hebben we onze baby iets aangedaan of schade aangericht aan zijn welzijn? Hij is verder best vrolijk gaan slapen en leek ondanks alles toch wel redelijk zichzelf. Maar ik blijf maar piekeren over of het iets heeft gedaan bij hem. laat staan dat ik weet dat mijn vriend en ik nog heel wat werk aan de winkel hebben om elkaar weer te vinden :-(. Ik ben er echt kapot van. We zijn ook zo moe.</p>