helaas,denk dat t niet goed is.....alweer niet!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

8 mrt heb ik een mk gehad bij een zw,schap van 12 weken en nu ben ik 8weken en 1 dag zwanger,maar ik bne er net achtergekomen dat ik iets bloed.
Ook heb ik een zeurderig gevoel in mijn buik,dus ik denk echt dat t alweer mis is.....
Ik heb nu intotaal 6 mk gehad en ja ik heb 7 prachtige gezonde kinderen,maar we zouden ons gezin compleet zien als er nog een kindje bij mocht komen.
Het doet echt niet minder pijn en dit kindje is zo verschrikkelijk gewenst!

Ik weet eigenlijk mag ik niet klagen omdat ik al 7 kinderen heb,maar het doet gewoon zo`n pijn!
Waarom?Waarom 2 keer achter elkaar?Waarom?
Hoeveel kan een mens dragen?

liefs Caro

Hoi Caro,

Wat vreselijk om te lezen. Ik wens je veel sterkte de komende tijd.

Judith

Oh arme meid, ik hoop echt dat het niets is. Bel de vk maar en vraag of ze wil komen om te kijken of alles nog goed is. Heel veel sterkte gewenst.

Liefs Maria

Hoi Caro,
wat vreselijk om te lezen, natuurlijk is het prachtig dat je al 7 kindertkes hebt, maar daarom is het niet minder erg. Ik wens je heel veel sterkte in de komende periode.

Liefs Simone

Lieve Caro,

Ik had van de week nog niet eens gereageerd op het positieve nieuws en nu alweer negatief nieuws. Waarom is het je nou niet gegund meissie

En je zeurt niet of je nou 0 , 1 of 10 kinderen hebt een miskraam blijft iets wat verdriet doet. Je hebt een wens en die wens zie je al vervullen als je een positieve test vast hebt en je hebt dan je dromen en je idealen die door een miskraam weer te niet gedaan worden. Hoe lang of hoe kort je ook zwanger bent geweest je komt in een rouw proces terecht. Dat geld voor iedere vrouw die zoiets mee maakt.

Ik wens je wederom heel veel sterkte en ik hoop van harte dat zolang jij (jullie) dat willen, jullie droom alsnog ooit wel mag uitkomen.

Xanthe

Hoi Caro,

Wat vreselijk voor je. Ik wou dat we iets voor je konden doen. En zeuren doe je echt niet hoor. Het is gewoon erg.

heel veel sterkte meid

liefs juffie

Hoi Caro,

Potverdorie zeg dat is balen en dan ook nog de zoveelste miskraam!! Ik hoop echt dat het vals alarm is en dat alles goed blijft gaan. Moest je niet de 23e naar het ziekenhuis voor een echo?
En hoeveel kinderen je al hebt maakt natuurlijk helemaal niet uit, dat maakt een miskraam niet minder erg of verdrietig. Op het moment dat je weet dat je zwanger bent hoort het er al helemaal bij en dan ineens moet je je dromen bijstellen en dat is heel zwaar ongeacht hoeveel kinderen je al hebt.
Ik zal voor je duimen!! Ontzettend veel sterkte!

Liefs Landi

Hallo dames,

Om te beginnen dankjulliewel voor jullie lieve reacties.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weer iets vertrouwen begin te krijgen,ik heb na vrijdagavond geen bloedverlies meer gehad,het was ook maar een klein beetje roze op t toiletpapiertje,maar ik was echt de wanhoop   nabij,ik zag t echt niet meer zittem.

Morgen bel ik de vk om haar op de hoogte te houden en dan zie ik wel wat ze verder zegt of wil gaan doen!

Inderdaad mag ik de 23ste voor de eerste echo,ik wist niet dat de dagen zolang kon gaan duren zeg,we zijn echt aan t aftellen en we duimen hier dat ondanks alles toch alles goed gaat met onze kleine spruit.

Ik hou jullie op de hoogte.

liefs Caro

Terug
Bovenaan