helaas,denk dat t niet goed is.....alweer niet!

Hee meid

Ik hoop voor je dat alles oke is.
Woensdag heb je dus de eerste echo spannend weer he.
Gelukkig was alles goed met onze kleine meid, en ik hoop ook echt dat dit niet meer gebeurd.
Wat kan je in de stress zitten dan.

Veel sucses woensdag.

Groetjes DuShI23
(37w5d.)

Dushl23,

Wat fijn dat alles goed is met jullie kleine meid!
Wat zal dat een opluchting voor jullie zijn zeg!
Hoop dat je toch nog kunt gaan genieten van de paar weken die je nog moet voor je je meisje in je armen kunt sluiten!

liefs Caro

Hoi Caro,

Ik hoop dat het vals alarm is meis, een miskraam krijgen is zo kl*te en het maakt niet uit hoeveel kinderen je hebt dat maakt het verdriet niet minder zeker als je zo graag nog een kleintje wilt! Ik heb hiervoor ook een miskraam gehad en bij deze zwangerschap heb ik in het begin ook bloedingen en buikpijn gehad ook ik ging er helemaal vanuit dat het weer mis was maar inmiddels ben ik ruim 29 weken zwanger. Ik hoop zo dat je het deze keer gegund is en wil je veel sterkte en  succes wensen aankomende woensdag en ik hoop echt dat je goed nieuws krijgt!

Liefs,

Puk

Hoi Caro,

Hoe was het woensdag? Ik hoop echt voor jullie dat jullie een goede echo te zien hebben gekregen!!

Groetjes Landi

Hoi hoi,

Vorige week woensdag de echo gehad en alles was godzijdank goed!
Het hartje klopte duidelijk en hij/zij ligt geheel op schema.
Wat een ongelooflijke opluchting zeg pffffff
Ik ben vandaag 10 weken zwanger en ga er nu toch een beetje van proberen te genieten.

Vind het wel erg jammer dat ik door mijn overgewicht voor de controles naar de gyn moet ipv de vk,maarja regels zijn regels nietwaar?
Ook ben ik verplicht te bevallen in t ziekenhuis,dat vind ik ook erg jammer,maarja ik heb geen keuze.
Hebben nog meer dames hier mee te maken?

Bedankt voor jullie lieve en opbeurende reacties,dat heeft me erg goed gedaan!

liefs Caro

He Caro wat raar allemaal zeg, ik snap niet helemaal waarom je bij de gyn moet blijven en in het ziekenhuis moet bevallen. Ik heb ook overgewicht (en niet zoon klein beetje ook) Maar ik ga gewoon naar de verloskundige en mag als alles goed gaat gewoon thuis bevallen hoor! Of zijn er klachten die door je overgewicht komen, dat je daardoor bij de gyn moet blijven?

XXX Samantha

hoi caro

idd erg raar dat je nietgewoon naar je verloskundige mag
ik heb ook overgewicht
en mag gewoon bij de verloskundige komen en ook
gewoon thuisbevallen
afgelopen woensdag 20 weken echo gehad en alles was goed

grtz tamara

Hoi Caro,

Wat heerlijk dat je een goede echo had woensdag. Dat zal wel een hele opluchting zijn geweest. Ik hoop dat je vanaf nu een beetje kunt genieten van je zwangerschap. Zelf ben ik in april bevallen en ik mis dat zwanger zijn  best wel  (zal ik hier daarom nog op dit forum rondhangen?!?!).
Wat vreemd dat je in het ziekenhuis moet bevallen, daar heb ik eigenlijk nog nooit eerder van gehoord. Misschien verschilt dat per regio ofzo.

Groetjes Landi

Terug
Bovenaan