Helaas ik ga jullie verlaten .........:-(

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden ik wil jullie bedanken voor alle steun die ik heb gekregen van jullie en met name Lynn en Daisy .

Zoals jullie weten hebben mijn vriend en ik wat strubbelingen gehad er is asperger geconstateerd enz ik heb dit allemaal weleens verteld .
Voor mijn vriend ging het allemaal te snel ook al waren we al twee jaar bezig voor ons eerste kindje .
Maar goed om een lang verhaal kort te maken hij heeft de verkeerde wegen gekozen meerdere keren omdat hij niet weet hoe er mee om te gaan onze relatie onze niet vervulde kinderwens asperger enz .

Ik heb er dan zondag een punt achter gezet ik wil best met hem vechten maar wel samen !!! niet als hij al voor de helft bij een ander zit ........
Ik vind het erg moeilijk ik mis hem enorm en ik was oprecht gelukkig met hem met mijn huis onze kinderwens ook al duurde het langer het plaatje klopte voor mij .
Nu ben ik voor mijn gevoel alles kwijt ons huis want dat kan ik alleen niet opbrengen mijn vriend mijn lieve schoonfamilie onze kinderwens ik voel me enorm leeg nu.

Volgende week nog wel naar het zhuis voor de uitslagen lekker dubbel alsof het me nu interesseerd .....maar wil het toch wel weten of alles nu goed is bij mij tot nog toe .

Dus nogmaals bedankt !!!
En lynn lekker genieten van je zwangerschap en Daisy voor jou is het ook snel raak dat weet ik zeker en ik wacht nog even tot ik mijn echte ware tegen kom en ik niet te oud ben tegen die tijd puf .......wat een ellende .....

meid wat een verhaal, dat is echt vreselijk. Hoop dat je echt super gelukkig gaat worden, al nu met dat lege gevoel kan je je zelf dat echt niet voorstellen en dat begrijp ik. Ik hoop dat er toch nog een wonder gebeurd en dat het stiekem toch goed komt. Jammer dat je weggaat wens je het beste toe! Heel veel sterkte meid.

Groetjes babe

zo wat een verhaal... echt verschrikelijk lijkt me dat!!
ik wil je voor de toekomst al het goede wensen, en hopelijk kom je snel terug hier op het forum. begrijp me niet verkeerd... in bedoel natuurlijk als alles weer goed gaat, en dat je alsnog je wens uit gaat komen op wat van manier dan ook.
in ieder gaval voor nu heel veel sterkte!!

Lieve Bloemmie,

Ik zit echt met tranen in mijn ogen jou verhaal te lezen, ben er gewoon helemaal stil van meis....
Wat kan een mens toch allemaal verdragen, ik weet het niet maar je bent een sterke en dappere vrouw en ondanks dat het nu allemaal zwaar klote is, komt er ook wel weer een andere tijd!

Begrijp je gevoel heel goed, je bent leeg! Al zoveel met elkaar mee gemaakt en je voor de volle 200% ingezet en dan nu dit.....Het gevoel alsof je alles, maar dan ook alles kwijt bent.
Lieve schat.....Blijf in jezelf geloven en zet alsjeblieft jezelf op de eerste plaats, je hebt je misschien al lang genoeg op de 2de plaats gezet en wie weet....over een tijdje....Als jullie voor elkaar bestemd zijn, dan valt alles wel weer op z'n plek!

Ik wens je heel veel sterkte en geef ook toe aan je verdriet en emoties....Ik denk aan je kanjer!!

Super dikke knuffel Lynn.

Heel veel sterkte meid. Hoe dubbel is dit. Je wil graag een kindje en dan eindigt je relatie. Denk goed aan jezelf en neem de tijd. Wie weet kom je straks de ware tegen.

Lieve Bloemmie, heel veel sterkte de komende tijd!!

De zon zal weer gaan schijnen voor jou, echt!
Er is iemand op deze aardbol die echt helemaal bij jou past! Geef de moed niet op, nu is da moeilijk, maar het komt goed met je, eerlijk!

XMascha

Lieve Bloemmie,

Wat een verhaal!!

Ik wens je heel veel sterkte met alles!!

Liefs!

Terug
Bovenaan