Helaas ik ga jullie verlaten .........:-(

Kom ik toch nog even stiekem kjken, lees ik dit! Lieve Bloemmie, heel veel succes de komende periode. Het zal niet makkelijk zijn, maar je komt er sterker uit! What doesn't kill you, makes you stronger!
Ik hoop dat je snel weer een lieve man tegen het lijf loopt met dezelfde toekomst plannen als jij. Probeer eerst alles een plekje te geven, doe rustig aan en denk aan jezelf!

Liefs en een dikke knuffel Daisy

Lieve Bloemmie,

Wat een verhaal! Ik heb eerder idd het verhaal van jullie gelezen. Wat een k*tnieuws zeg dat het toch niet heeft gewerkt tussen jullie na alle energie die je erin hebt gestopt. Neem de tijd nu voor jezelf om helemaal tot rust te komen. Heel veel sterkte de komende tijd en het leven heeft vast nog prachtige dingen voor je in petto.

Veel liefs Mamamijn

jeetje wat heftig allemaal, ik heb er even geen woorden voor.
Ik wens je heel veel sterkte

Wat een vervelend verhaal, meis. Knap om die beslissing te nemen. Veel succes en sterkte de aankomende tijd. Even alles een plekje geven en hopelijk vind je snel weer plezier en gezelligheid. Misschien met een lieve man..... Hou je taai!

Liefs

Heel veel sterkte in deze nare periode.

Hopelijk voel je je snel weer wat beterder.

Wat een rotnieuws meid, jeej wat staat je leven ineens op zn kop dan! Veel sterkte, hou je haaks en hopelijk vind je een man die 200% voor jou gaat!!

Terug
Bovenaan