Helaas ik ga jullie verlaten .........:-(

Ach lieve Bloemmie,

Wat een naar verhaal. Kan me voorstellen dat je even afscheid gaat nemen van het forum. Neem de tijd meid om alles goed te verwerken.

Jij zult je ware liefde nog wel tegen komen. En met hem krijg je de allermooiste kindjes ooit!!!

Veel liefs en knuffels

Eeyy meid

Heel veel suc6 in je leven en maakt er wat van ,, en de waren die loopt egt wel rond
Ga je ff lekker van je zelf genieten want dat heb je ook verdient ,dikke knuff jij komt er ook wel xx

Pas goed op jezelf...!!! Heel veel sterkte toegewenst en als alles een plekje heeft gekregen hopelijk op nasr een schitterende toekomst.

Liefs van Mar

Lieve Bloemmie,

Ik ken je verhaal niet helemaal maar dat is ook helemaal niet belangrijk op dit moment. Het is al erg genoeg als je samen gelukkig leeft en voor een kindje gaat dat je dan dit moet overkomen.

Ik leef met je mee. Wens je heel veel sterkte en dat het geluk je heel snel weer mag toe lachen.

Heel veel liefs Komal

Dank jullie wel allemaal !!!
Wat een lieve reacties en wat veel ook had ik niet gedacht hihi...

Ik probeer er het beste van te maken en het maar beetje per dag te bekijken .......

Gistern een erg slechte dag gehad veel moeten huilen kon niet meer stoppen vandaag gaat het gelukkig beter !!

Dus nogmaals dank jullie wel voor jullie lieve reacties !

Terug
Bovenaan