Hallo,
Wat fijn dat je verloskundige de tijd voor je neemt, kan je alles lekker van je af praten.
Mijn eerste miskraam was is elf weken maar was het vruchjte met 81/2 week gestopt, wel een goede echo gehad, mijn tweede miskraam was ik zes weken, en mijn derde was ik 4 weken en vier dagen. Nu ben ik 9 weken ver en ga nu dus de tiende week in, met 7 weken en 3 dagen een goede echo gehad, en alles klopte. Toch vind ik het heel erg spannend, let constant op mijn lichaam en ben zo bang voor weer een missed abortion als met de eerste keer...........8 november mijn tweede echo dan ben ik bijna 12 weken. Als het dan goed is wil ik er echt van gaan genieten....................Maar kan gewoon nog niet geloven dat ik over 7 maanden echt een kindje in mijn armen zal hebben..........Maar het is echt een ontzettend diepe wens.
Wel ontzetend mooi dat je al en dochterje hebt..........wat natuurlijk je verdriet niet weg neemt van de miskraam. Maar je weet wel dat het kan.......Hoop voor je dat er snel weer goed nieuws is! Hou je ons op de hoogte?!
Liefs Sarah