(helaas) nieuw hier

He Kaskes,

Dat zou erg mooi zijn als je nu alweer een eisprong hebt! Hopelijk magje snelgezond zwanger worden zodat jullie toch komend jaar een 2e kindje erbij mogen hebben.

groetjes,
Dion

Hoi Dion,

Ik denk toch echt dat het een eisprong was. Ik zal morgen eens mijn temperatuur opnemen, dan weet ik meer.

Bij jou nog alles goed? Hoe voel je je?

Ik hoop ook dat ik snel weer zwanger mag raken, maar op de een of andere manier heb ik er meer geduld voor gekregen. Het komt wel als het komt...

Groetjes, Kaskes

He Kaskes,

Hopelijk is het idd je eisprong geweest afgelopen week en zit je nu op het wachtbankje weer vol spanning af te wachten of je zwanger bent. Gelukkig doet het forum het nu weer, dus kunnen we ook weer reageren en elkaar op de hoogte houden :)
Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent. Wij mogen vanmiddag weer voor een echo (11w3d)  en bezoekje aan gyn, dus update strakjes mijn topic wel weer met hoe het gegaan is.

groetjes,
Dion

Hé Dion,

Hoe was je echo??? Heb je een mooi kleintje zien spartelen?   Ik hoop het!!!

Hier nog geen eisprong volgens mijn temp. Wel enorm trekkende liezen en zere borsten. Snap jij daar iets van? Hoe was dat bij jou, je eerste eisprong na de miskraam? Misschien ga ik mijn vk nog wel even mailen daarover.
Heb trouwens vandaag weer veel rekbaar slijm (was van donderdag tot en met zaterdag niet zo), dus ik blijf hoop houden op een eitje binnenkort. Ik blijf even tempen tot ik een eisprong gesignaleerd heb.

Ik hou je op de hoogte! groetjes, K

Echo was weer erg mooi om te zien (zie ook mijn update topic). Ons kleintje groeit goed en zwaaide ook even met armen en benen :) haha
Ook hebben we voor het eerst de hartslag gehoord, wat is dat mooi zeg!

Heb zelf geen ervaring met ander gevoel in buik en/of borsten na een mk. Bij mij ging alles gewoon door als vantevoren.Alsof er niets gebeurd was. Nooit iets anders gemerkt. Alleen 1e ongi na curettage was erg pijnlijk (had toen veel pijn in mijn onderrug). Je kunt altijd je VK vragen natuurlijk. Daar zijn ze voor.

Hopelijk komt je ei er idd snel aan en met positief resultaat deze maand. We blijven duimen voor jullie.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan