Helaas...

Hallo ontzettende lieve meiden,

Jullie reacties en meeleven doen me goed, hartverwarmend. Ontzettend bedankt daarvoor.
Het gaat vandaag voor het eerst lichamelijk beter met me, heb bijna geen pijn meer. Ik vloei nog wel redelijk en ben verder volledig uitgeput en verzwakt. Vannacht voor  het eerst weer redelijk geslapen en eten gaat nu ook een beetje beter.  Maar dat hoort er allemaal bij. Op de een of andere manier klopt het dan ook, als ik me nu meteen weer lichamelijk goed zou voelen zou het net zijn alsof er niks geweest is, en dat is natuurlijk niet zo. Begin ook een beetje uit de shock toestand te komen. Mijn allerliefste mannetje zit helaas nog in het buitenland maar komt uiterlijk zaterdag a.s. terug. Pas dan kan ik me gaan overgeven aan alle gevoelens (want de tranen komen nog steeds niet), dat moeten we samen doen. Het is nu net  alsof  een ander het heeft meegemaakt als ik erover praat, alsof ik het niet over mijzelf heb...  zelfbescherming heet dat zeggen ze... Ik denk ook dat  dat zo is. Zodra  we met zijn tweetjes zijn  zal  het verwerken pas kunnen beginnen. We hebben besloten dat we ons kindje ergens op een mooi plekje gaan begraven, klinkt misschien raar maar voor ons is dat de enige goede manier om afscheid te kunnen nemen.
Nogmaals ontzettend bedankt voor jullie lieve en hartverwarmende reacties, dat doet me echt heel goed.

Liefs Scorpy

Hoi Scorpy,
Ik denk inderdaad ook dat je de klap nog krijgt. Gelukkig ben je dan met zijn tweeen en komt hopelijk alles er uit. Een begrafenis is helemaal niet raar hoor!!!!! Het is toch een klein babytje!!!! Wens jullie nog steeds veel sterkte hoor meis!!!!!

Een leven is een geschenk
Samen gesmolten uit twee mensen
Alle liefde van de wereld
Dat is wat zij het wensten

Soms is het niet gegeven
Een leven op aarde door te staan
Weet dan dat het in vele harten
Als een beschermengeltje door zal gaan

(is niet van mij, maar moest aan jullie denken)

Lieve, lieve, lieve meid!

Ik heb kippenvel over mijn hele lijf. Wat moet ik hier nou op zeggen. Wat een oneerlijk en afschuwelijk iets. Het is KLOTE! Nee die woorden zijn niet eens voldoende! Het is ONMENSELIJK!   En dan zit je man ook nog in het buitenland. Ik heb hier geen woorden voor en hoop dat jullie dit intense verdriet een plekje kunt geven hoe vreselijk en afschuwelijk het ook is. Ik denk aan je, voel met je mee en ben er voor je als je me nodig hebt. Je mag me mailen op inge12474@hotmail.com. Op dit adres msn ik ook en op mijn log mag je ook altijd je verhaal van je afschrijven! http://wensweb.web-log.nl/

Dikke troostknuffel van mij voor jou!
x ing

Hoi lieve Scorpy,

Wat lijkt me het ontzettend moeilijk om dit nu in je eentje te moeten verwerken. En ook moeilijk voor je man dat hij, juist nu, nu jullie elkaar zo hard nodig hebben, zo ver weg zit.
Ook nu zit ik weer met kippenvel te lezen/schrijven. Ik wou dat ik wat voor je kon doen.
Als je maar weet dat je hier altijd van je af kan schrijven en dat we er met z'n allen voor je zijn.

Hou je taai he

Kruimel

Terug
Bovenaan