helaas

Hoi,

Wat een rotnieuws. Bij mijn beide miskramen deed mijn lichaam binnen 1 a 2 dagen afstand van het vruchtje. Ik ben blij dat mijn lichaam het zelf heeft geregeld. Was gelijk een soort afscheid van de zwangerschap.

Gr. Daan

hoi hoi

bedankt jullie liefe reacties dat doet me goed
ik ben zondag nacht het vruchtje verloren het viel ons wel wat tegen want ik heb echt weeen gehad net als bij mijn bevallingen alleen verloor ik wat meer bloed waar we nogal van schrokken.het vruchtzakje is er compleet uit gekomen met een soort van perswee ik was vooral heel erg opgelucht dat het op de natuurlijk manier is gekomen en dat ik niet naar het zieken huis hoefde want daar zag ik nogal tegenop.
ik voel me eigenlijk alweer heel erg goed alleen nog een beetje last van mijn buik.
weet iemand hier mischien ook hoelang het duurt voor je weer een eisprong kunt hebben?
ik mag van de verloskundige gelukkig gelijk weer zwanger worden.
ik wens iedereen heel veel sterkte toe en hoop dat we allemaal snel weer zwanger zullen zijn met een goede afloop.

liefs silke

Hoi Silke

Ik had wel je berichtje gelezen maar nog niet geschreven want wij zaten in het zelfde schuitje. Ik hoorde ook bij de echo dat het niet meer leefde. Ik was 12 weken maar het was gestopt bij 8weken en 6 dagen. Ik was er ook al bang voor, voorgevoel, maar als je het dan hoord. Vreselijk. Bij mij is het nietvvanzelf gekomen. Eigenlijk moest ik zaterdag beginnen met pillen maar omdat ik ietje afscheiding kreeg heb ik dat niet gedaan. Je hoopt toch dat het vanzelf komt. Maandag ben ik dus toch begonnen met die pillen en woenddag kreeg ik inwengige pillen om het optewekken. Dan moet het er met 3 uur uit zijn. Kreeg er ook pcm bij. Ja, en het is echt als een soort bevalling. vooraf hed ik wel erge krampen , ong een uur. Net als bij mijn bevallingen.(4 ) en daarna heel lang naweeen. Dat heb ik niet gezegd in het z'jhuis. Was bang dat ik dan niet naar huis mocht. Ben voor mijngevoel ook veel meer bloed verloren dan bij de bavallingen. In ieder gevaal. Veel grote stolsels. Nu is het bloeden wat minder. Ik heb vlak daarna een echo gehad om te kijken of alles weg was. Op 11dec terug voor nacontrole.
Ik heb mijn kindje. (zeg kindje omdat ik het gezien heb en heel duidelijk hoofd, armen en benen zag) me naaar huis en in de tuin begraven.

ze zeiden tegen mij dat ik eerst een menstruatie moet afwachten. maar de verloskundige zei. Voor de zwangerschap maakt het niet uit of je gelijk zwanger ben maar je weet na een menstruatie hoever je ben en het is beter te verwerken. Nou, ik wil ook gelijk proberen. Als je niet meer bloed mag dat. En volgens mij is de beste verwerking weer zwanger worden.

Ik heb voor pillen gekozen omdat ik een curretage zo onnatuurlijk vind. Pillen ook wel maar het zijn weeenopwekkingspillen. ik heb overal op internet gezocht over pillen want je leest bijna altijd over curretage. Maar ik vind het ook een naar idee dat ik onder narcose ben en iederen "rommeld"met mijn lichaam. Kan nu zelf inbreng hebben. en dat had ik ook. Die ene man zonder gevoel die wou ik niet. (zo wie zo geen man) en omdat ze daar niet naar luisterden ging ik weer weg uit het ziekenhuis. Toen trokken ze bij en als ik na 2 dagen terug zou komen zou het voor me geregld zijn. er lopen daar genoeg verloskungige rond die het ook kunnen.
heb er nu een goed gevoel over en ben trots op mezelf dat ik voor mezelf ben opgekomen

hoi wilhelmin

als eerste wil ik je heel veel sterkte wensen de komende tijd want ik weet hoe je je voelt.
ik ben ook best wel trots op me zelf dat ik het op deze manier heb kunnen doen want ik zag curretage niet zitten ik vond er te veel nadelen aan zitten.
ook ik heb het idee dat ik nu meer bloed ben verloren dan tijdens de bevallingen.
ik voel me nu verder wel goed maar denk dat ik het idd pas een plekje kan gaan geven als ik weer zwanger zal zijn.maar vergeten zal ik het nooit het kindje zal altijd een plekje in mijn hart hebben en voor mijn gevoel altijd mijn vierde kindje zijn.
wij hebben het ook thuis in de tuin begraven vind het wel een fijn idee dat het toch nog een beetje dicht bij ons is.
de vorige zwangerschappen was ik binnen vier maanden zwanger dus hoop nu ook niet te lang hoef te wachten nu maar wachten tot het vloeien stopt en de eisprong weer komt ik heb alleen geen idee hoe lang dat allemaal gaat duren we zullen zien.
ik hoop voor jou(en voor mezelf)dat we snel weer zwanger zullen zijn en dan met een goede afloop.

liefs silke

Hoi!

Wat naar dat je echt een bevalling had (en jij trouwens ook Wilhelmin!). Ik heb maar heel weinig bloedverlies en nog minder pijn gehad. Volgens mij is ons kindje ook niet ouder geworden dan 5, hooguit 6 wkn. Ik heb ook niks "gevonden".
Ik heb een paar dagen flink gehuild, vrede gesloten met mijn buik en toen ben ik gaan temperaturen. Na 2 1/2 week had ik een eisprong en toevallig hadden we de avond ervoor sex gehad. Twee weken later werd ik niet ongesteld en ik ben nu alweer/pas (hihi) 6 wkn 2 dgn zwanger!
De enige reden die ze hebben om te zeggen dat je een cyclus af moet wachten is dat je een eerste dag laatste menstruatie hebt en dat je zeker weet dat al het oude bloed weg is.

Gek hè, dat elke miskraam weer zo anders is? Het was voor mij echt een schok dat het vruchtje op de echo al niet meer te zien was, ik dacht echt dat ik niet genoeg pijn en bloedverlies had daarvoor.
Jullie hebben echt een "bevalling" achter de rug. Is het vloeien al minder of gestopt? Hebben jullie nog zwschapsklachtjes? Die heb ik erg lang gehouden (wel tot de eisprong).
Ik vond het ook fijn dat het uit zichzelf kwam en ik kan me voorstellen dat jullie het ook heel fijn vonden dat het geen curretage hoefde te worden. Vreselijk helemaal onder narcose. Ik wist ook niet dat die pillen bestonden, trouwens.

Sterkte meiden, huil eens lekker uit bij een zielig liedje, dat luchtte mij enorm op!

Liefs, Kaskes

Hoi, ik had een week de tijd om natedenken. (als ik wilde kon het wel langer maar dat raadde ze niet aan omdat er , als je toch gecuriteerd moet worden steeds meer risico's aan zitten hoelanger je wacht).In die week heb ik op allerlei stites alle forums zitten lezen daarom wist ik van die pillen. Maar het is per ziekenhuis verschillend. Toen ik de naam van de pil op internet zocht stond die bij de abortus medicijnen. De 1e pillen maken je vruchtje dood en halen je hormonen weg. En verzachten je baarmoedermond. Ik voelde daar helemaal niks van. de 2e soort, in het ziekenhuis waren weeenopwekkers inwendig.   Viel mee vanwege paracetamol. en persen dat hoeft niet. komt er zelf uit. Ik had ook gelezen dat je het mee naar huis mag nemen maar je moetr wel alles zelf vragen.

Ben nu heel opgelucht dat het eruit is. Voor je gevoel kan je dan verder. Heb het thuis aan de andere kinderen laten zien. die zijn 5, 7 en 8. (die van 2 weet nergens van) Heb wel het gevoel dat ik nu een heel klein grafje in de tuin heb. Heb ook een echofoto waar ik blij mee ben. Verder heb ik niet veel. De positieve test. weet niet of ik alles bewaar. Het zit toch voor altijd in mijn hart.

Terug
Bovenaan