Hoi!
Wat naar dat je echt een bevalling had (en jij trouwens ook Wilhelmin!). Ik heb maar heel weinig bloedverlies en nog minder pijn gehad. Volgens mij is ons kindje ook niet ouder geworden dan 5, hooguit 6 wkn. Ik heb ook niks "gevonden".
Ik heb een paar dagen flink gehuild, vrede gesloten met mijn buik en toen ben ik gaan temperaturen. Na 2 1/2 week had ik een eisprong en toevallig hadden we de avond ervoor sex gehad. Twee weken later werd ik niet ongesteld en ik ben nu alweer/pas (hihi) 6 wkn 2 dgn zwanger!
De enige reden die ze hebben om te zeggen dat je een cyclus af moet wachten is dat je een eerste dag laatste menstruatie hebt en dat je zeker weet dat al het oude bloed weg is.
Gek hè, dat elke miskraam weer zo anders is? Het was voor mij echt een schok dat het vruchtje op de echo al niet meer te zien was, ik dacht echt dat ik niet genoeg pijn en bloedverlies had daarvoor.
Jullie hebben echt een "bevalling" achter de rug. Is het vloeien al minder of gestopt? Hebben jullie nog zwschapsklachtjes? Die heb ik erg lang gehouden (wel tot de eisprong).
Ik vond het ook fijn dat het uit zichzelf kwam en ik kan me voorstellen dat jullie het ook heel fijn vonden dat het geen curretage hoefde te worden. Vreselijk helemaal onder narcose. Ik wist ook niet dat die pillen bestonden, trouwens.
Sterkte meiden, huil eens lekker uit bij een zielig liedje, dat luchtte mij enorm op!
Liefs, Kaskes